Loni stanul Adrian Newey na pódiu poté, co Sebastian Vettel Velkou cenu Británie vyhrál a Mark Webber skončil druhý. Konstruktér Red Bullu tam převzal trofej pro vítězný tým.
Na příští domácí závod v Silverstone se již těší. Továrna Red Bullu je od okruhu vzádlena pouhých 30 min cesty, což umožní většině zaměstnanců se Velké ceny Británie zúčastnit.
Jak si v ní jejich vozy povedou, odmítl předpovědět. Jaké novinky chystají pro příští víkend? Moc toho nebude: "Na vozech v Silverstone nebudeme mít žádné velké změny, pouze drobné evoluční úpravy předního a zadního křídla. Nějaké jsme udělali před Valencií: např. nový difuzor a vylepšený F-kanál, obě fungovaly dobře," prozrazuje Newey.
Několika slovy zhonotil jejich výkon ve Španělsku: "Tým pracoval neuvěřitelně tvrdě a Sebastian odjel skvělý závod. Vedl si v něm opravdu dobře, když dokázal zvítězit i přes to, že po restartu při zajetí safety-caru zablokoval levé přední kolo a zploštil si pneumatiku. To, že byl Mark po jeho obrovské nehodě v pořádku, bylo obrovskou úlevou."
Sebastian Vettel ve vedení Velké ceny Evropy před Hamiltonem
Jak hodnotí současné možnosti konstruktérů? "Nyní je to těžší - najít po roce a půl od zavedení nových pravidel [v roce 2009] nějaké velké výhody, je však zajímavé vidět, jak se náš výfukový systém stává mezi týmy populární."
Změny na okruhu v Silverstone vnímá pozitivně: "Těšíme se na to, až si naplno budeme moci poprvé vyzkoušet novou část okruhu. Stejně jako ostatní týmy jsme obdrželi půdorys dráhy, kterou jsme simulovali. Dokud se po ní ale neprojedete, nejste schopni hodnotit detaily jako jsou hrboly a změny přilnavosti. Vypadá dobře a z toho, co jsem zažil v Silverstone před týdnem při MotoGP, usuzuji, že ji piloti milují."
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.