Robert Kubica je připraven se na delší dobu upsat Renaultu - pokud dokáže, že bude mít dostatek finančních i technický prostředků na to, aby mohl bojovat o titul.
Polák už otevřel rozhovory se svým současným zaměstnavatelem - před podpisem ale hledá záruky pro to, že tým bude mít dostatek peněz na to, aby během několika příštích let mohl jezdit na špici. Uvědomuje si, že nezanedbatelný, ale vrtkavý finanční příjem plyne z Ruska díky přijetí Vitalije Petrova na post druhého závodního pilota.
Dle zákulisních informací tým připravuje podpis s novým hlavním sponzorem - společností MasterCard, díky čemuž by se finanční situace týmu mohla podstatně zlepšit. Tým je natolik optimistický, že jeho vlastník Gerard Lopez informoval ostatní členy managementu o možnosti angažování Kimiho Räikkönena, pokud by se chtěl do Formule 1 vrátit s Renaultem.
Kubica o víkendu prohlásil, že si o svou budoucnost momentálně starosti nedělá, ale připustil, že finanční stránka bude klíčová pro to, zda prodlouží pouze o rok nebo se uváže dlouhodoběji.
Renault ústy svého šéfa Erica Boulliera potvrdil, že tým má o Robertovy služby velký zájem: "Určitě ho chceme a už jsme spolu hovořili. Nyní je na nás, abychom ukázali, že máme ambice, které jsou rovněž zajištěny patřičnými prostředky. Pokud to uděláme, jsem si jistý, že zůstane. Pokud nebude chtít zůstat, pak odejde, to je jednoduché."
Prohlásil také, že si z kolujících informací ohledně koketování s Mercedesem nic nedělá: "Robert je vysoce ceněným pilotem a vzhledem k tomu, že mu letos končí smlouva, stává se velice atraktivním. Je to normální."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.