Olivier Panis na domácím okruhu Le Castellet zažije svůj debut v GT1, když utvoří smíšenou posádku s Natachou Gachnang.
Po 24 hodinovce v Le Mans se kompletní dámská posádka týmu Matech rozpadá. Rahel Frey, která nastoupila i do závodu v Brně jako záskok za zraněnou Allemann, doufá v další možnou spolupráci se švýcarským týmem, zatímco Cyndie Allemann se s týmem rozešla nadobro. 24letá závodnice sice měla původně po boku Gachnang absolvovat celou sezonu, ale z privátních a pracovních důvodů se rozhodla skončit se závoděním ve voze Ford GT.
Panisův nový vůz je Ford GT
Její místo přebírá bývalý jezdec F1, Olivier Panis. Francouz, který letos v Le Mans startoval s privátně nasazeným Peugeotem 908 HDi FAP, má zatím jistý start pouze na domácím závodu: „Jsem moc rád, že budu moci pro Matech na Le Castellet závodit. Je to profesionální tým, což už ostatně dokázaly jeho letošní výsledky.“
V roce 2004 jezdil Panis v za Toyotu
„Okruh v Le Castellet je opravdu zábavný. Ve voze budu sedět poprvé až tam. Bude to nová zkušenost. Také jsem ještě nikdy nejel s týmovou kolegyní,“ říká překvapivý vítěz GP Monaka z roku 1996, Olivier Panis. Druhý vůz stáje Matech bude opět pilotovat posádka Grosjean a Thomas Mutsch, kteří jsou po dvou vítězstvích na čele tabulky.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.