Olivier Panis na domácím okruhu Le Castellet zažije svůj debut v GT1, když utvoří smíšenou posádku s Natachou Gachnang.
Po 24 hodinovce v Le Mans se kompletní dámská posádka týmu Matech rozpadá. Rahel Frey, která nastoupila i do závodu v Brně jako záskok za zraněnou Allemann, doufá v další možnou spolupráci se švýcarským týmem, zatímco Cyndie Allemann se s týmem rozešla nadobro. 24letá závodnice sice měla původně po boku Gachnang absolvovat celou sezonu, ale z privátních a pracovních důvodů se rozhodla skončit se závoděním ve voze Ford GT.
Panisův nový vůz je Ford GT
Její místo přebírá bývalý jezdec F1, Olivier Panis. Francouz, který letos v Le Mans startoval s privátně nasazeným Peugeotem 908 HDi FAP, má zatím jistý start pouze na domácím závodu: „Jsem moc rád, že budu moci pro Matech na Le Castellet závodit. Je to profesionální tým, což už ostatně dokázaly jeho letošní výsledky.“
V roce 2004 jezdil Panis v za Toyotu
„Okruh v Le Castellet je opravdu zábavný. Ve voze budu sedět poprvé až tam. Bude to nová zkušenost. Také jsem ještě nikdy nejel s týmovou kolegyní,“ říká překvapivý vítěz GP Monaka z roku 1996, Olivier Panis. Druhý vůz stáje Matech bude opět pilotovat posádka Grosjean a Thomas Mutsch, kteří jsou po dvou vítězstvích na čele tabulky.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.