Red Bull míří do Kanady bez aktivního systému pro oddělování vzdušných proudů na zadním křídle, byť se na voze již v Turecku objevil. Zatím žel nepodává takové výsledky, jaké by si přál.
Přitom na papíře a dle simulací vypadalo vše dobře, jenže v praxi - na trati v Istanbulu - za očekáváním zaostával: nepodával konstatní výsledky, navíc se pilotům obtížně ovládal. Proto s ním dle Helmuta Marka v Kanadě nepočítají.
Na okruhu Gillese Villeneuva v Montrealu bez něj budou čelit náročné bitvě s McLarenem, protože na dlouhý rovinkách skýtá obrovskou výhodu. Ve Wokingu si již mnou ruce a prohlásili, že do Kanady se velmi těší, a očekávají, že tam budou velmi konkurenceschopní. Inu, není divu: F-kanál je v podstatě jejich vynález a před soupeři mají v jeho vývoji téměř 2 roky náskok.
Red Bull poprvé vyzkoušel F-kanál na svém voze v Turecku, s výsledky příliš spokojený ale nebyl
Zkušený poradce Red Bullu Marko na dotaz, zde na vůz nasadí F-kanál, odpověděl: "Ne v Montrealu." Nenasadí jej tam ani v tréninku. A podle něj bude mít McLaren výhodu nejen o tomto víkendu, ale i v dalším závodě na evropském kontinentu: "V Kanadě to bude těžké, stejně jako ve Valencii, protože rovinky tam jsou hodně dlouhé, takže uvidíme. Nejdůležitější věcí bude dokončit závod a získat co nejvíce bodů."
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.