Podle šéfa Mercedesu GP Rosse Brawa týmy očekávají, že jim bude umožněno v létě otestovat pneumatiky pro rok 2011.
Důležité dle něj rovněž bude, aby mohly testy provést bez toho, aniž by museli znovu vytvářet testovací týmy poté, co je kvůli zákazu testování během sezóny rozpustili.
"Musíme testovat s novým dodavatelem obutí, ať už jím bude kdokoliv. Myslím, že ke konci léta či z počátku zimy budou takové testy s novým dodavatelem zorganizovány," uvedl Brawn. "Ale znovu: musíme si vystačit s tím, co uvnitř týmu máme. Nemůžeme si dovolit začít znovu budovat testovací týmy."
Budoucí pneumatiky dle něj budou hodně podobné letošním Bridgestonům: "Týmy společně vytvořily technické specifikace pneumatiky, kterou si přejí. Máme tedy dokument, k němuž jsme všichni přispěli, popisující obecné specifikace druhů pneumatik, které chceme, což pro nového dodavatele pneumatiky představuje jednotnou směrnici na požadovaný typ pneumatiky.
Díky tomu můžeme pokračovat ve vývoji našich aut. V návrhu našich vozů vycházíme ze současných pneumatik, protože nemám žádné další informace. Myslím si tedy, že všichni chceme budoucí pneumatiky s podobnými konstrukčními charakteristikami jako mají ty současné. Mají-li byt směsi rovněž úplně stejné, to už je věc jiná," dodává šéf Mercedesu GP.
Týmy v otázce nového dodavatele chtěli mít jasno již v Istanbulu. Když už to vypadalo na podpis smlouvy s Pirelli, přispěchal na poslední chvíli ještě Michelin s dodatečnou nabídkou, definitivní rozhodnutí proto stále ještě nepadlo. Do závodu v Kanadě by se vše mělo rozstřihnout. Blíže k vítězství má stále údajně Pirelli.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.