Podle šéfa Mercedesu GP Rosse Brawa týmy očekávají, že jim bude umožněno v létě otestovat pneumatiky pro rok 2011.
Důležité dle něj rovněž bude, aby mohly testy provést bez toho, aniž by museli znovu vytvářet testovací týmy poté, co je kvůli zákazu testování během sezóny rozpustili.
"Musíme testovat s novým dodavatelem obutí, ať už jím bude kdokoliv. Myslím, že ke konci léta či z počátku zimy budou takové testy s novým dodavatelem zorganizovány," uvedl Brawn. "Ale znovu: musíme si vystačit s tím, co uvnitř týmu máme. Nemůžeme si dovolit začít znovu budovat testovací týmy."
Budoucí pneumatiky dle něj budou hodně podobné letošním Bridgestonům: "Týmy společně vytvořily technické specifikace pneumatiky, kterou si přejí. Máme tedy dokument, k němuž jsme všichni přispěli, popisující obecné specifikace druhů pneumatik, které chceme, což pro nového dodavatele pneumatiky představuje jednotnou směrnici na požadovaný typ pneumatiky.
Díky tomu můžeme pokračovat ve vývoji našich aut. V návrhu našich vozů vycházíme ze současných pneumatik, protože nemám žádné další informace. Myslím si tedy, že všichni chceme budoucí pneumatiky s podobnými konstrukčními charakteristikami jako mají ty současné. Mají-li byt směsi rovněž úplně stejné, to už je věc jiná," dodává šéf Mercedesu GP.
Týmy v otázce nového dodavatele chtěli mít jasno již v Istanbulu. Když už to vypadalo na podpis smlouvy s Pirelli, přispěchal na poslední chvíli ještě Michelin s dodatečnou nabídkou, definitivní rozhodnutí proto stále ještě nepadlo. Do závodu v Kanadě by se vše mělo rozstřihnout. Blíže k vítězství má stále údajně Pirelli.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.