Red Bull Racing by mohl představit svoji podobu F-kanálu při VC v Turecku. Už tak velmi rychlému vozu RB6 by toto řešení mělo přinést další zrychlení. Jezdci Vettel a Webber by mohli zrychlit na rovinkách, kde jsou zatím Red Bully pomalé.
Po Velké Ceně ve Španělsku ostatní týmy začínají připouštět, že na Red Bull prostě nemají. Jenže tým z Milton Keysu nechce usnout na vavřínech a plánuje představení dalších vylepšení. „Plánujeme další vylepšení zadního křídla, například o systém F-kanálu. Na trati v Istanbulu bychom mohli toto řešení představit,“ říká Horner.Christian Horner také přiznal, že byl mile překvapen zlepšením vozu RB6, které Adrian Newey se svým týmem techniků pro začátek evropské části sezony připravil. „Těsně před závodem jsme se rozhodli použít určité vylepšení, které jsme neměli možnost ani otestovat v pátek, protože prostě nestačilo dorazit.“"V Barceloně jsme měli evoluci našeho vozu z Bahrajnu. Adrian se svým týmem techniků měli opravdu velmi málo času, ale vylepšení stihli připravit. Byla to opravdová zkouška chlapců v továrně,“ zakončil Horner. Red Bull se systémem F-kanálu nemusí spěchat, protože v Monaku nebude mít takový účinek (krátké rovinky) jako třeba v Turecku.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.