Sobotní trénink na Velkou cenu Španělska ovládlo duo Red Bullu. Stejně jako ve včerejším druhém tréninku byl nejrychlejší Sebastian Vettel před druhým Markem Webberem.
Jezdci Red Bullu pokračovali ve stejném scénáři, jaký jsme viděli už včera odpoledne. Mark Webber zajel svůj nejlepší čas na začátku tréninku, zatímco Sebastian Vettel se zlepšil v závěru po přezutí na měkčí sadu pneumatik. Svého kolegu překonal o více než sedm desetin vteřiny. Na piloty McLarenu zůstalo třetí a čtvrté místo. Pátý nejrychlejší čas zajel Michael Schumacher a stále si tak udržuje lepší výkony na této trati, než jaké zde zajíždí jeho mladší kolega.Nico Rosberg se svým výkonem vtěsnal mezi obě Ferrari. Dnes byl rychlejší Felipe Massa, poprvé ve Španělsku zajel lepší čas než Fernando Alonso.Čas Adriana Sutila stačil na desáté místo za devátým Polákem Kubicou. Pět minut před koncem Sutilova Force India vypověděla službu a vůz zůstal stát na trati. Na vině byl zřejmě motor.Trénink se dočkal jednoho přerušení, když Kamuj Kobajaši a Vitalij Petrov ve dvacáté minutě vyletěli nezávisle na sobě z trati v zatáčce číslo čtyři. Japonec měl větší štěstí, vyjel mimo trať, aniž by poškodil vůz. Petrov svůj Renault otloukl o bariéru z pneumatik a značně poškodil oba konce vozu. Na druhém konci startovního pole se žádné velké změny také neděly. Lotus pokračuje v solidních výkonech. Jarno Trulli byl o dvě desetiny rychlejší než Heikki Kovalainen. Vozy dalšího nováčka, Virginu, byly o téměř o vteřinu pomalejší než rivalové z Virginu. V HRT měli technické problémy, které Bruna Sennu donutily většinu tréninku strávit v garáži. Brazilec odjel pouhých šest kol a byl beznadějně poslední.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.