Nejrychlejším mužem pátečního odpoledne na Circuit de Catalunya byl Sebastian Vettel. Němec jako jediný překonal hranici jedné minuty a 20 vteřin časem 1:19,965 min.
V dopoledním tréninku byly nejrychlejší McLareny, vozy Red Bullu však rozhodně nezůstávaly pozadu. Odpoledne ukázaly, že jsou ve skvělé formě. Sebastian Vettel zajel nejrychlejší čas, na čele tabulky vystřídal kolegu Webbera, který se na výsluní prvního místa vyhříval téměř celý trénink. Hamilton se zpočátku držel na druhém místě za Webberem. Na konci tréninku však většina jezdců obula měkčí sadu pneumatik a dokázala výrazně zrychlit. Hamilton se zlepšil pouze o dvě desetiny a skončil jako pátý, jeho kolega Button byl ještě o téměř dvě desetiny pomalejší.Do první desítky se vešli ještě oba jezdci Ferrari, Alonso stejně jako dopoledne dopadl lépe, než Massa. Michael Schumacher pokračoval v rychlém tempu z dnešního rána, i ve druhém tréninku překonal mladšího kolegu Rosberga. Kubica na Renaultu byl šestý. Desátý nejlepší čas zajel Adrian Sutil, který převzal volant po Paulu di Restovi.
Ferrari dnes testuje nové zadní křídlo
Sauberu se povedlo spravit převodovku a vypustit de la Rosu na trať. Souboj mezi nováčky opět vyhrál Lotus, tentokrát zásluhou Jarna Trulliho. Smolařem dne by mohl být jmenován Nico Hülkenberg. Němci se porouchal motor několik minut před koncem prvního tréninku. Ani druhý trénink se neobešel bez potíží. Hülkenberg nezvládl vůz, dostal se mimo trať a naboural do zdi. Tři minuty před koncem se o pozastavení postaral ještě Jaime Alguersuari, jehož Toro Rosso zůstalo stát na trati.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.