Nejrychlejším mužem pátečního odpoledne na Circuit de Catalunya byl Sebastian Vettel. Němec jako jediný překonal hranici jedné minuty a 20 vteřin časem 1:19,965 min.
V dopoledním tréninku byly nejrychlejší McLareny, vozy Red Bullu však rozhodně nezůstávaly pozadu. Odpoledne ukázaly, že jsou ve skvělé formě. Sebastian Vettel zajel nejrychlejší čas, na čele tabulky vystřídal kolegu Webbera, který se na výsluní prvního místa vyhříval téměř celý trénink. Hamilton se zpočátku držel na druhém místě za Webberem. Na konci tréninku však většina jezdců obula měkčí sadu pneumatik a dokázala výrazně zrychlit. Hamilton se zlepšil pouze o dvě desetiny a skončil jako pátý, jeho kolega Button byl ještě o téměř dvě desetiny pomalejší.Do první desítky se vešli ještě oba jezdci Ferrari, Alonso stejně jako dopoledne dopadl lépe, než Massa. Michael Schumacher pokračoval v rychlém tempu z dnešního rána, i ve druhém tréninku překonal mladšího kolegu Rosberga. Kubica na Renaultu byl šestý. Desátý nejlepší čas zajel Adrian Sutil, který převzal volant po Paulu di Restovi.
Ferrari dnes testuje nové zadní křídlo
Sauberu se povedlo spravit převodovku a vypustit de la Rosu na trať. Souboj mezi nováčky opět vyhrál Lotus, tentokrát zásluhou Jarna Trulliho. Smolařem dne by mohl být jmenován Nico Hülkenberg. Němci se porouchal motor několik minut před koncem prvního tréninku. Ani druhý trénink se neobešel bez potíží. Hülkenberg nezvládl vůz, dostal se mimo trať a naboural do zdi. Tři minuty před koncem se o pozastavení postaral ještě Jaime Alguersuari, jehož Toro Rosso zůstalo stát na trati.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.