Šéf Red Bull Racingu, Christian Horner, prohlásil, že verdikt ze strany FIA, který říká, že každý systém, který by měnil výšku vozu v uzavřeném parkovišti, tzv. parc ferme, je v rozporu s předpisy, v důsledku nikterak neovlivní letošní RB6.
Tým byl podezříván ze strany protivníků (první spekulace zde), že vymyslel zařízení, které by měnilo světlou výšku vozu v období mezi kvalifikací a závodem (popis, jak by systém moh fungovat zde).
FIA ale deklarovala, že monopost RB6 je zcela v pořádku. Během neděle také zaslala všem týmům maily, ve který je upozorňuje, že jakýkoliv podobný systém je v rozporu s pravidly.Na otázku, zda Red Bull zašle do Číny změněný vůz, Horner odpověděl: „Ne. Auto, které budeme mít v Číně, bude po mechanické stránce naprosto shodné s tím z prvních tří závodů. Mail od FIA nemá na náš vůz žádný dopad. Nevím, jestli ostatní budou muset něco měnit, ale vím, že Red Bull nemusí na svém voze nic měnit.“
Kvůli rychlosti Red Bullu RB6 se objevily spekulace ohledně systému na změnu světlé výšky
„Máme rychlé auto. Inženýři odvedli opravdu skvělou práci. To je důvod, proč nás ostatní podezřívají, protože jsme nejrychlejší. Kdybychom jezdili třeba na 14. místě, tak nikdo nic namítat nebude,“ pokračuje nejmladší šéf týmu F1."Myslím, že FIA chtěla celou situaci ujasnit, a tak nám rozeslal ty maily. Bylo to přesně to, co má FIA dělat. Ušetřili tak spoustu peněz, které by se na vývoj této oblasti promrhaly. Jsme rádi za verdikt FIA,“ zakončil Horner.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.