Šéf stáje F1 Red Bull Christian Horner prohlásil, že není důvod k panice ohledně spolehlivosti vozů jeho týmu, přestože Sebastianu Vettelovi uniklo v neděli při Velké ceně Austrálie vinou poruchy už druhé vítězství v této sezoně.
Sebastian Vettel vedl s přehledem do 26. kola, kdy se vinou poruchy brzdové destičky ocitl mimo trať a závod pro něj skončil. Před dvěma týdny v Bahrajnu to byla svíčka, která nedovolila německému jezdci dotáhnout snažení do vítězného konce, Vettel musel zpomalit a dojel čtvrtý. Oba závody přitom odstartoval z pole position a jezdil v čele, v případě vítězství mohl dnes už snadno mít padesát bodů v čele mistrovství světa. Nyní je ale sedmý s pouhými dvanácti body, a na lídra šampionátu Fernanda Alonsa ztrácí 20 bodů.
Šéf stáje Red Bull Christian Horner přiznal, že tým je posledními událostmi hluboce zklamaný, stejně jako na konci minulé sezony, kdy nedokázal proměnit skvělou výkonnost monopostů v dobré výsledky, zůstává však v klidu. "Nepanikařme, sezona bude ještě dlouhá," prohlásil Rakušan. "Víme přece, že máme rychlé auto. Daleko raději mám rychlý vůz než pomalý, to je jasné. Získali jsme dvakrát pole position a měli bychom teď mít padesát bodů, jenže Sebastian má jen dvanáct. Ale cesta je ještě dlouhá, v této sezoně ještě zažijeme hodně obratů," věří Horner.
"Myslím, že Sebastian svému vozu věří. O víkendu byl strašně rychlý, spolehlivost materiálu už bohužel tak dobrá nebyla, ale za týden bude útočit znovu a bude zase silný," tvrdí šéf týmu, který zejména v obou úvodních kvalifikacích nového ročníku ukázal, že jeho vůz RB6 je výkonnostně nejlepší v závodním poli. "Startovali jsme z prvního a druhého místa a celý tým je teď pěkně naštvaný, že jsme dokončili s pouhými dvěma body," připomněl deváté místo Marka Webbera v domácí Velké ceně. "Ale věříme si a budeme dál pracovat, za týden na tom budeme ještě lépe. Nevidím důvod, proč by to konečně nemělo vyjít," dodal.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.