Šéf stáje F1 Red Bull Christian Horner prohlásil, že není důvod k panice ohledně spolehlivosti vozů jeho týmu, přestože Sebastianu Vettelovi uniklo v neděli při Velké ceně Austrálie vinou poruchy už druhé vítězství v této sezoně.
Sebastian Vettel vedl s přehledem do 26. kola, kdy se vinou poruchy brzdové destičky ocitl mimo trať a závod pro něj skončil. Před dvěma týdny v Bahrajnu to byla svíčka, která nedovolila německému jezdci dotáhnout snažení do vítězného konce, Vettel musel zpomalit a dojel čtvrtý. Oba závody přitom odstartoval z pole position a jezdil v čele, v případě vítězství mohl dnes už snadno mít padesát bodů v čele mistrovství světa. Nyní je ale sedmý s pouhými dvanácti body, a na lídra šampionátu Fernanda Alonsa ztrácí 20 bodů.
Šéf stáje Red Bull Christian Horner přiznal, že tým je posledními událostmi hluboce zklamaný, stejně jako na konci minulé sezony, kdy nedokázal proměnit skvělou výkonnost monopostů v dobré výsledky, zůstává však v klidu. "Nepanikařme, sezona bude ještě dlouhá," prohlásil Rakušan. "Víme přece, že máme rychlé auto. Daleko raději mám rychlý vůz než pomalý, to je jasné. Získali jsme dvakrát pole position a měli bychom teď mít padesát bodů, jenže Sebastian má jen dvanáct. Ale cesta je ještě dlouhá, v této sezoně ještě zažijeme hodně obratů," věří Horner.
"Myslím, že Sebastian svému vozu věří. O víkendu byl strašně rychlý, spolehlivost materiálu už bohužel tak dobrá nebyla, ale za týden bude útočit znovu a bude zase silný," tvrdí šéf týmu, který zejména v obou úvodních kvalifikacích nového ročníku ukázal, že jeho vůz RB6 je výkonnostně nejlepší v závodním poli. "Startovali jsme z prvního a druhého místa a celý tým je teď pěkně naštvaný, že jsme dokončili s pouhými dvěma body," připomněl deváté místo Marka Webbera v domácí Velké ceně. "Ale věříme si a budeme dál pracovat, za týden na tom budeme ještě lépe. Nevidím důvod, proč by to konečně nemělo vyjít," dodal.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.