Podle Roberta Kubicy s v F1 bude vždy dát jen velmi těžce předjíždět. Nesouhlasí také s názorem Rubense Barrichella, který řekl, že velký podíl na zhoršení situace mají užší přední pneumatiky.
"Myslím, že přední užší přední pneumatiky nemají s předjížděním nic společného," prohlásil Polák.
Cožpak ale s jejich zúžením také neklesla mechanická přilnavost? "Nemyslím si, že by předjíždění před třemi lety bylo snadnější než dnes. Vždy to bylo velmi těžké. Teď se o tom hodně mluví."
"Samozřejmě, že by to bylo hezké, kdyby bylo předjíždění jednodušší, koneckonců jsme závodníci a jenom bychom to uvítali. Já jsem byl například o 2 vteřiny v Bahrajnu rychlejší než ostatní a přesto jsem nemohl předjíždět. Bylo to otravné, ale takhle to zkrátka je."
"Bylo to tak, když jsem přišel do Formule 1 a je to tak i dnes. A to jsme přešli jsme z drážkovaných pneumatik na sliky, pak na také na užší pneumatiky a k odlišným aerodynamickým konceptům."
"To, že se obtížně předjíždí, ovlivňuje spousta faktorů, a nic se na tom nikdy nezmění, leda že bychom natřeli cestovní auta jako monoposty F1. Je to prostě normální, čím vyšší kategorie, tím náročnější předjíždění."
"Letos se to zdá náročnější kvůli toho, že musíte myslet nejen na jediné kolo, ale na to, abyste vůz dovezli do cíle. Nová pravidla, zákaz tankování - kladou na vše vyšší nároky, takže to je o něco obtížnější."
Lewis Hamilton by mohl být v sezóně 2025 nucen nosit výstroj Ferrari při každém závodě. Sedminásobný šampion, který byl známý tím, že během své kariéry u Mercedesu preferoval vlastní oblečení, se nyní ocitá v nové situaci.
Sezóna Formule 1 pro rok 2025 se blíží a předsezónní testy v Bahrajnu nabídly první náhled na rozložení sil. Po třech dnech na trati začíná být jasnější, kdo má našlápnuto k úspěchu a kdo bude muset dohánět.
Mezinárodní automobilová federace se aktuálně zaměřuje na otázky týkající se komisařů a s nadcházející sezónou přichází se zásadní změnou.
Carlos Sainz posílá fanouškům po působivém výkonu během předsezónních testů vzkaz, ve kterém mírní očekávání před svým prvním rokem u Williamsu.
Lewis Hamilton před startem sezóny odhalil své očekávání od hlavních rivalů Ferrari v boji o titul. Zároveň přiznal, že předsezónní testy nemusí odrážet skutečnou výkonnost týmů. Jeho debut v barvách Scuderie je jedním z největších taháků nadcházejícího ročníku.
Adrian Newey po odchodu z Red Bullu oficiálně nastupuje do Aston Martinu. V týmu ze Silverstone, který jeho přítomnost velmi ocení, odhalil svůj první cíl, ale zároveň upozornil, že očekávané zlepšení výkonu nebude okamžité.
Předsezónní testy ve Formuli 1 trvají pouhé tři dny, což podle některých jezdců není dostatečné. Zatímco inženýři získávají cenná data, piloti mají pocit, že strávili za volantem příliš málo času. Fernando Alonso a Carlos Sainz proto volají po změně a upozorňují na nesrovnalost s jinými vrcholovými sporty.
Lewis Hamilton se na tiskové konferenci F1 během posledního dne testování vyjadřoval optimisticky, avšak jeho nálada mohla být po závěrečném šachovnicovém praporku výrazně jiná.
Liam Lawson má za sebou svůj první oficiální test jako pilot Red Bullu. Po odchodu Sergia Péreze se mu podařilo porazit bývalého týmového kolegu z Racing Bulls, Jukiho Cunodu, v souboji o místo partnera Maxe Verstappena.
Dnes v Bahrajnu skončily třídenní předsezónní testy, přičemž nejrychlejší čas dnešního dne a testování zajel George Russell. Všem testovacím dnům dominuje čas Carlose Sainze.
Lewis Hamilton se ostře ohradil proti kritice Eddieho Jordana, který zpochybnil rozhodnutí Ferrari angažovat jeho namísto Carlose Sainze. Sedminásobný šampion Formule 1 dal jasně najevo, že ho podobné názory nezajímají, a poznamenal, že necítí potřebu reagovat na „starší, v konečném důsledku bílé muže“.
Studio Lego vytvořilo věrnou repliku v měřítku 1:1, která má upoutat pozornost a vzbudit nadšení před uvedením speciální stavebnice SF-24 Lego.