Sam Michael po Bahrajnu otevřeně přiznává, že před prvním závodem narychlo řešili se svým vozem problémy, které se však nepodařilo úplně odstranit. FW32 ale má velký potenciál a v dalších závodech půjdou dle jeho očekávání nahoru. Šesté nejrychlejší kolo Rubense v závodě s poškozeným vozem zdaleka nebylo maximem.
Splnilo FW32 vaše předsezónní očekávání?Řešili jsme pár problémů před závodem a bylo jasné, že některé z nich budeme muset vyřešit hodně narychlo, abychom byli schopni dokončit v neděli závod. Kvůli toho jsme tři či čtyři věci na FW32 nemohli měnit. Většina těchto prvků bude opravena během několika příštích závodů, což nám umožní učinit znatelný pokrok ve výkonnosti.
Rubens zajel šesté nejrychlejší kolo závodu. Svědčí to o skutečném potenciálu auta?Ani ne. Rubens to kolo zajel s mírně poškozeným vozem. Očekáváme, že budeme v následujících závodech ještě silnější.
Jak se v závodě držely pneumatiky, zvláště v počáteční fázi, kdy byly monoposty nejtěžší?Pneumatiky nepředstavovaly žádný problém. Superměkká směs byla pro celý závod nejlepší. Střední směs byla dobrá, ale neposkytovala takovou přilnavost.
Měli jste o víkendu nějaké problémy se spolehlivostí?Ano, měli jsme pár problémů během tréninků, ale díky obrovskému úsilí a probdělým nocím našich mechaniků se nám povedlo je zvládnout.
Potěšila vás výkonnost motorů Cosworth?Ano. Ten motor je dobrý, lidé v Northamptonu odvedli v krátkém čase výjimečnou práci.
Jak zvládl Nico svůj závodní debut?Nico si počínal dobře. Byl rychlý v trénincích, pak ale udělal drobnou chybu v kvalifikaci, která se ovšem hodně podepsala na čase. Závod měl poměrně chaotický. Nico je chytrý kluk, který se svými inženýry - Tomem McCulloughem a Andewem Murdochem - rozvíjí výborné vztahy. Vím, že bude podávat dobré výkony.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.