Jeden z článků v dnešních Timesech s tím vyjadřuje jednoznačný souhlas. Sponzoři měli týmu za jeho start zaplatit 5 mil. dolarů (přes 92 mil. Kč), Chandhok ale skončil po vlastní chybě v úvodním závodu sezóny už ve druhém kole. Otázkou je, zda lámání hole nad indickým pilotem není poněkud předčasné.
Během pátečních tréninků se vůbec neobjevil, protože mechanici týmu HRT nebyli schopni pro něj připravit monopost. V sobotu dopoledne konečně urazil prvních pár kilometrů na okruhu v Sákhíru, odpoledne přidal v kvalifikaci ve velmi pomalém tempu dalších sedm kol.
V závodě po prvním kole na tou dobou vedoucího Vettela ztrácel již 31 vteřin, krátce na v pomalé části si po chybě urazil v hrbolaté pasáži přední křídlo.
Timesy počítají, že jedno jeho kolo zatím vyšlo sponzory na 500 tis. dolarů (kolem 9,125 mil Kč) - za víkend jich totiž ujel deset - a uvádějí, že význam slova "trápit se" posunul po mučivém víkendu v Bahrajnu na novou úroveň.
Chandhok s Buttonem a Webberem v bahrajnském paddocku
Já bych se Chandhoka zatím přeci jen zastal. Netvrdím, že do dvou let vyhraje titul mistra světa, nebylo však jeho chybou, že nemohl v prvních dvou trénincích vyjet a nasbírat první zkušenosti - což bez možnosti testovat před sezónou představuje velký deficit. Nemůže ani za to, že FIA pouští tak slabé týmy do vrcholné disciplíny motosportu.
Karun si ježdění zatím moc neužil
Než bych tedy jeho účinkování dal nálepku propadák, počkal bych na to, až HRT dá do pořádku oba své vozy a Karun se tak bude moci zúčastnit všech částí závodního víkendu a předvést svůj potenciál. Pak budu moci směle kritizovat.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.