Jeden z článků v dnešních Timesech s tím vyjadřuje jednoznačný souhlas. Sponzoři měli týmu za jeho start zaplatit 5 mil. dolarů (přes 92 mil. Kč), Chandhok ale skončil po vlastní chybě v úvodním závodu sezóny už ve druhém kole. Otázkou je, zda lámání hole nad indickým pilotem není poněkud předčasné.
Během pátečních tréninků se vůbec neobjevil, protože mechanici týmu HRT nebyli schopni pro něj připravit monopost. V sobotu dopoledne konečně urazil prvních pár kilometrů na okruhu v Sákhíru, odpoledne přidal v kvalifikaci ve velmi pomalém tempu dalších sedm kol.
V závodě po prvním kole na tou dobou vedoucího Vettela ztrácel již 31 vteřin, krátce na v pomalé části si po chybě urazil v hrbolaté pasáži přední křídlo.
Timesy počítají, že jedno jeho kolo zatím vyšlo sponzory na 500 tis. dolarů (kolem 9,125 mil Kč) - za víkend jich totiž ujel deset - a uvádějí, že význam slova "trápit se" posunul po mučivém víkendu v Bahrajnu na novou úroveň.
Chandhok s Buttonem a Webberem v bahrajnském paddocku
Já bych se Chandhoka zatím přeci jen zastal. Netvrdím, že do dvou let vyhraje titul mistra světa, nebylo však jeho chybou, že nemohl v prvních dvou trénincích vyjet a nasbírat první zkušenosti - což bez možnosti testovat před sezónou představuje velký deficit. Nemůže ani za to, že FIA pouští tak slabé týmy do vrcholné disciplíny motosportu.
Karun si ježdění zatím moc neužil
Než bych tedy jeho účinkování dal nálepku propadák, počkal bych na to, až HRT dá do pořádku oba své vozy a Karun se tak bude moci zúčastnit všech částí závodního víkendu a předvést svůj potenciál. Pak budu moci směle kritizovat.
James Vowles předvedl nečekaný a působivý krok, který ukázal lidskou stránku formule 1 a získal respekt fanoušků i odborníků. Otázka, zda by totéž udělal i Toto Wolff, odhaluje rozdíly ve stylu vedení a připomíná, že v motorsportu jde nejen o techniku, ale i o lidský přístup.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari zatím nenaplnil očekávání o návratu na vrchol. Po nevydařené Velké ceně Španělska, kterou sám označil za svou nejhorší, britský šampion přiznal frustraci a dál hledá cestu, jak se s novým autem i týmem sžít.
Max Verstappen se blíží k zásadnímu bodu své kariéry, podle zákulisních informací se po Velké ceně Rakouska uzavře jeho výstupní klauzule. Pokud Red Bull zůstane v nejlepší čtyřce Poháru konstruktérů, trojnásobný mistr světa zůstane v týmu i pro sezonu 2026.
Nico Rosberg po Velké ceně Španělska prohlásil, že Lewis Hamilton se ve Ferrari nachází v opravdu těžké situaci, která zdaleka neodpovídá jeho očekáváním.
Felipe Drugovich je připraven vzdát se startu v Le Mans, aby mohl případně zaskočit za Lance Strolla při domácí Velké ceně Kanady. Brazilský rezervní jezdec Aston Martinu tím dává jasně najevo, že Formule 1 má pro něj absolutní prioritu.
Max Verstappen nezvládl vypjatý závěr Velké ceny Španělska 2025, která pro něj skončila penalizací a propadem na desáté místo.
Juan Pablo Montoya kritizoval napjatou spolupráci mezi Lewisem Hamiltonem a jeho inženýrem Riccardem Adamim a vyzval britského jezdce, aby se „naštval“ a vyžádal si změnu.
Zak Brown označil double McLarenu v Barceloně za odměnu díky tvrdé práci celého týmu a důkaz potenciálu letošního vozu. Podle něj McLaren tímto výsledkem potvrdil, že je letos seriózním kandidátem na titul.
Velká cena Španělska 2025 skončila pro Maxe Verstappena zklamáním, když po incidentu s Russellem a penalizaci skončil až desátý. Po závodě odletěl soukromým tryskáčem a přistál na letišti v Praze.
Přestože McLaren slavil vítězství, průběh závodu rozhodně nebyl bezstarostný. Napětí v garáži výrazně stouplo ve chvíli, kdy začala být zřejmá Verstappenova strategie tří zastávek. V táboře papájových se v tu chvíli rozhodně nedýchalo klidně.
Mistr světa Max Verstappen se během Velké ceny Španělska dostal do sporu kvůli kolizi s Georgem Russellem, kterou nejprve bagatelizoval. Později však na sociálních sítích přiznal, že „to se nemělo stát“, což ukazuje jeho schopnost uznat chybu.
Nico Hülkenberg ze šestnáctého místa v závodě vylepšil pozici až na pátou a předjel i Lewisa Hamiltona, což podpořilo skvělé tempo Sauberu a výhoda čerstvých pneumatik po restartu. Vyzdvihl také zásluhu nedávných vylepšení vozu.