Jeden z článků v dnešních Timesech s tím vyjadřuje jednoznačný souhlas. Sponzoři měli týmu za jeho start zaplatit 5 mil. dolarů (přes 92 mil. Kč), Chandhok ale skončil po vlastní chybě v úvodním závodu sezóny už ve druhém kole. Otázkou je, zda lámání hole nad indickým pilotem není poněkud předčasné.
Během pátečních tréninků se vůbec neobjevil, protože mechanici týmu HRT nebyli schopni pro něj připravit monopost. V sobotu dopoledne konečně urazil prvních pár kilometrů na okruhu v Sákhíru, odpoledne přidal v kvalifikaci ve velmi pomalém tempu dalších sedm kol.
V závodě po prvním kole na tou dobou vedoucího Vettela ztrácel již 31 vteřin, krátce na v pomalé části si po chybě urazil v hrbolaté pasáži přední křídlo.
Timesy počítají, že jedno jeho kolo zatím vyšlo sponzory na 500 tis. dolarů (kolem 9,125 mil Kč) - za víkend jich totiž ujel deset - a uvádějí, že význam slova "trápit se" posunul po mučivém víkendu v Bahrajnu na novou úroveň.
Chandhok s Buttonem a Webberem v bahrajnském paddocku
Já bych se Chandhoka zatím přeci jen zastal. Netvrdím, že do dvou let vyhraje titul mistra světa, nebylo však jeho chybou, že nemohl v prvních dvou trénincích vyjet a nasbírat první zkušenosti - což bez možnosti testovat před sezónou představuje velký deficit. Nemůže ani za to, že FIA pouští tak slabé týmy do vrcholné disciplíny motosportu.
Karun si ježdění zatím moc neužil
Než bych tedy jeho účinkování dal nálepku propadák, počkal bych na to, až HRT dá do pořádku oba své vozy a Karun se tak bude moci zúčastnit všech částí závodního víkendu a předvést svůj potenciál. Pak budu moci směle kritizovat.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.