Jeden z článků v dnešních Timesech s tím vyjadřuje jednoznačný souhlas. Sponzoři měli týmu za jeho start zaplatit 5 mil. dolarů (přes 92 mil. Kč), Chandhok ale skončil po vlastní chybě v úvodním závodu sezóny už ve druhém kole. Otázkou je, zda lámání hole nad indickým pilotem není poněkud předčasné.
Během pátečních tréninků se vůbec neobjevil, protože mechanici týmu HRT nebyli schopni pro něj připravit monopost. V sobotu dopoledne konečně urazil prvních pár kilometrů na okruhu v Sákhíru, odpoledne přidal v kvalifikaci ve velmi pomalém tempu dalších sedm kol.
V závodě po prvním kole na tou dobou vedoucího Vettela ztrácel již 31 vteřin, krátce na v pomalé části si po chybě urazil v hrbolaté pasáži přední křídlo.
Timesy počítají, že jedno jeho kolo zatím vyšlo sponzory na 500 tis. dolarů (kolem 9,125 mil Kč) - za víkend jich totiž ujel deset - a uvádějí, že význam slova "trápit se" posunul po mučivém víkendu v Bahrajnu na novou úroveň.
Chandhok s Buttonem a Webberem v bahrajnském paddocku
Já bych se Chandhoka zatím přeci jen zastal. Netvrdím, že do dvou let vyhraje titul mistra světa, nebylo však jeho chybou, že nemohl v prvních dvou trénincích vyjet a nasbírat první zkušenosti - což bez možnosti testovat před sezónou představuje velký deficit. Nemůže ani za to, že FIA pouští tak slabé týmy do vrcholné disciplíny motosportu.
Karun si ježdění zatím moc neužil
Než bych tedy jeho účinkování dal nálepku propadák, počkal bych na to, až HRT dá do pořádku oba své vozy a Karun se tak bude moci zúčastnit všech částí závodního víkendu a předvést svůj potenciál. Pak budu moci směle kritizovat.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.
Aston Martin se chystá na příchod Adriana Neweyho do továrny. Konstruktér zatím nemohl zasahovat do vývoje vozu Aston Martin pro sezónu 2025, ale od března začne přispívat k vylepšení modelu AMR25.
Euforie tifosi a nadšené úsměvy provázejí Lewise Hamiltona prvními týdny ve Ferrari, na které fanoušci dlouho čekali. Přestože cesta k úspěchu nebude snadná, úvod připomíná pohádkový začátek plný očekávání a radosti. Zůstává však otázkou, zda se tento pohádkový sen promění ve skutečný vítězný příběh.