Robert Kubica dnes převzal štafetu od Rubense Barrichella. Brazilec se postaral o vyvěšení červených vlajek včera. Dnes si to vymohl nový pilot Renaultu poté, co pět minut před koncem kvalifikace zastavil na startovní rovince.
Tým neoznámil žádné technické problémy. Je tedy dost dobře možné, že Polák testoval, kolik dokáže auto ujet na určitý náklad paliva, a jednoduše mu došel benzín.„Včera jsme kontrolovali systémy. Dnes jsme se soustředili na lepší chápání vozu, především na to, jak reaguje jeho vyvážení na některé změny v nastavení. Je to dost odlišné od toho, na co jsem byl zvyklý, takže bylo důležité se s autem sžít,“ řekl Kubica.„Odjeli jsme jeden velmi dlouhý stint, který se povedl moc dobře. Nevyskytly se žádné problémy, to je dobré znamení v otázce spolehlivosti,“ pokračoval Polák.Kubica se během druhého dne testů zlepšil z posledního místa na čtvrté. Na nejlepší čas Felipeho Massy dnes ztrácel sedm desetin vteřiny. Zítra ho za volantem Renaultu R30 vystřídá nováček Vitalij Petrov.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.