Red Bull Racing se nezúčastní prvního oficiálního testování týmů Formule 1, jež se má uskutečni od 1. do 3. února ve Valencii. Je tedy první ze "starých" stájí, které svůj vůz nestihnou pro tuto událost připravit.
Rozhodli se proto počkat až na druhé testy, jež se uskuteční o týden později v Jerezu, kde by měli poprvé vyjet se svým vozem RB6 poháněným motorem Renault. Znamená to, že jim na zkoušky nového monopostu před prvním závodem v Bahrajnu (14. března 2010) zbude pouze 12 testovacích dní. Opakuje se situace z loňska, kdy se také prvních testů nezúčastnili.
Díky tomu se bude moci Red Bull déle věnovat práci v aerodynamickém tunelu. Adrian Newey tak dostane devět dní navíc, v nichž se může věnovat dolaďování detailů nového vozu, což jim, jak doufají, pomůže letos získat mistrovský titul.
"Rozhodli jsme se tak, abychom co nejlépe využili čas strávený v aerodynamickém tunelu," říká šéf stáje Christian Horner. "Vůz je samozřejmě větší evolucí vozu z roku 2009, než tomu bylo před minulou sezónou, kdy jsme ho začínali stavět znova kvůli změně pravidel. Ale i když se jedná pouze o evoluci, se zákazem dotankovávání jsme se rozhodli dát našim návrhářům co nejvíce času."
Horner na závěr dodal, že je nepravděpodobné, že by k prvnímu testu do Valencie přijeli s loňským vozem RB5.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.