Christian Horner pro rádio Crash.net shrnul letošní sezónu týmu Red Bull a vyzdvihl největší okamžiky tohoto týmu, jako bylo první vítězství Marka Webera v GP Německa, nebo druhé místo v celkovém pořadí jezdců v podaní Sebastiana Vettela i celého týmu Red Bull.
„Myslím si, že to byl fantastický rok pro tým a obrovský krok kupředu,“ řekl Christian Horner pro rádio Crash.net. „Byla to sezóna, ve které jsme vyhráli naši první GP a následně přidali dalších pět vítězství, z toho čtyři dvojité a bojovali jsme o šampionát až do posledního kola – byl to skvělí rok.“
„Mistrovství jsme nakonec prohráli a je mnoho důvodů, proč jsme nevyhráli. Na začátku roku jezdil Brawn s dvojitým-difuzorem úplně jinou ligu, ale jakmile se ho podařilo aplikovat na naše auto, žádní jiný tým už víc bodů než my nezískal.“
„Čína pro nás představovala zvláštní událost. Vítězství první GP a nejenom to, ale hned dvojité vítězství – byl to skvělí okamžik pro tým, pro Red Bull a samozřejmě taky pro Dietricha Mateschitze, který je tomuhle sportu tak oddaný. Byl to velký mezník v naší mladé historii a dalších pět vítězství to jen umocnilo.“
„Vyhrát náš domácí závod v Silverstone a opět dvojitým vítězstvím bylo fantastické, první vítězství Marka Webbera o dva týdny později to ještě zdůraznilo. Myslím si, že to byl velký moment pro všechny jezdce, ale Mark očividně tvrdě pracoval a zvláště po té nehodě v průběhu zimy, kde měl komplikovanou zlomeninu na levé noze. Navíc ten problém s jeho ramenem, o kterém nám ani neřekl.“
„Abych byl upřímný, titul jsme neztratili v Brazílii. Oba jezdci odjeli fantastické závody. Mark dominoval závodu hned po startu. Vettel musel po nešťastné kvalifikaci, odstartovat opravdovou stíhací jízdu, protože byl pořád v boji o šampionát. Potom jsme jen přijeli do Abu Dhabi s vědomím, že už nemáme co ztratit, ale je pro nás důležité, dokončit sezónu hodně vysoko a podařilo se! Dokončili jsme na prvních dvou místech. Zakončit sezónu takovýmto způsobem, bylo prostě fantastické,“ dodal 36-letý šéf týmu.
Rok 2009 byl pro tým z Milton Keynes mimořádně úspěšní. Za pět předešlých sezón získali v formuli 1 103 bodů, tři pódiová umístění a nejlépe skončili v šampionátu pátí. V roce 2009 si statistiky zlepšili opravdu výrazně, když během roku dosáhli na 153,5 bodů, 6 vítězství, 5 pole position, 6 nejrychlejších kol a 16 pódiových umístění. Co myslíte, podaří se tomuhle týmu v roce 2010 ještě zlepšit, nebo se vrátí do starých kolejí?
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.