Tým F1 Force India v pátek potvrdil, že jeho piloty budou i v roce 2010 Němec Adrian Sutil a Vitantonio Liuzzi z Itálie.
Sutil bude ve stáji Force India působit už čtvrtou sezonu, zatímco Liuzzi získal stálé angažmá poprvé od roku 2007. V poslední sezoně povýšil na místo závodního pilota až od zářijové Velké ceny Itálie, před kterou indický tým uvolnil pro zbytek sezony jeho krajana Giancarla Fisichellu, aby mohl závodit za Ferrari a nahradit v něm zraněného Felipeho Massu.
"Jsme rádi, že jsme si podrželi služby Adriana i Tonia pro další sezonu," řekl šéf stáje Vidžaj Mallya. "Vždycky jsme sázeli na kontinuitu a důslednost a jsme rádi, že poprvé po několika letech jdeme do nové sezony nejen se stejnými piloty, ale také se stejným motorem a vedením," dodal Mallya.
"V tomhle týmu se cítím dobře, jsou jako moje rodina. Když je vám někde dobře, můžete se stoprocentně soustředit na výkon na trati. Příští sezonu bych rád stabilně dojížděl pro body, možná někdy až na pódium," zadoufal šestadvacetiletý Sutil.
Liuzzi, který byl v minulých dvou sezonách testovacím jezdcem týmu, je potěšený, že získal místo závodního pilota. "Vždycky bylo mým cílem vrátit se k závodění. Konečně se mi to podařilo. Posledních pět závodů sezony 2009, v nichž jsem se dostal za volant, považuji za zahřívací kolo. Příští rok jsem připravený závodit naplno," řekl osmadvacetiletý Ital.
Jméno třetího, rezervního pilota tým dosud neoznámil.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.