Red Bull by měl již brzy oznámit, od koho bude v sezóně 2010 odebírat pohonné jednotky. Podle německých médií bude rozhodnutí menším překvapením - měli by prodloužit smlouvu s Renaultem.
Během sezóny přitom Red Bull tyto motory často kritizoval. Dle Auto Motor und Sportu byla smlouva o prodloužení partnerství s Renaultem i na třetí rok uzavřena již před posledním závodem v Abú Zabí, a to přes různé stížnosti a problémy se spolehlivostí, které stály Sebastiana Vettela šance na boj o titul se Jensonem Buttonem až do samotného konce (obzvlášť Valencie, kde nakonec zvítězil Barrichello, vyšla mladého Němce draho).
Vzhledem k mnohem menšímu počtu problému se stejnými motory u stáje Renault je otázkou, jestli k těmto agregátům Rakušané nepřistupovali v honbě za titulem až příliš agresivně a nejezdili s nimi na limitu déle, než by bylo zdrávo.
Energetický nápojový gigant by ale neměl zapomínat, že díky nim získali také šest vítězství - čtyřikrát triumfoval Vettel, dvakrát Webber - a také čtyřikrát double, což je více než kterýkoliv jiný tým. Zvítězili také v posledních třech závodech za sebou (Japonsko, Brazílie a Abú Zabí).
Red Bull se stále ohání tím, že se ještě definitivně nerozhodli, jenže sami před několika týdny prohlásili, že už kvůli Neweymu a vývoji vozu budou muset nejpozději v Abú Zabí znát budoucího dodavatele motorů. Pokud by byla pravda to, že prodloužili spolupráci s Renaultem, znamenalo by to konec spekulacím o odběru agregátů Mercedesu, kteří pomohli letos k vítězství Brawnu. Tuto spolupráci ale údajně vetoval McLaren, s nímž Stuttgartský výrobce úzce spolupracuje a má v něm 40% podíl.
Poslední možností by mohl být navrátilec do F1 Cosworth, jenž prohlašuje, že již nyní jeho motory disponují větší silou než kterýkoliv jiného výrobce v současném startovním poli F1. Ostatně, není divu, když je mu povoleno točit 20 000 ot./min (ostatní jen 18 000 ot./min). Otázkou však zůstává jeho spotřeba - klíčový faktor v příští sezóně, kdy vstoupí zákaz dotankování během závodu - a počáteční spolehlivost.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.