Red Bull by měl již brzy oznámit, od koho bude v sezóně 2010 odebírat pohonné jednotky. Podle německých médií bude rozhodnutí menším překvapením - měli by prodloužit smlouvu s Renaultem.
Během sezóny přitom Red Bull tyto motory často kritizoval. Dle Auto Motor und Sportu byla smlouva o prodloužení partnerství s Renaultem i na třetí rok uzavřena již před posledním závodem v Abú Zabí, a to přes různé stížnosti a problémy se spolehlivostí, které stály Sebastiana Vettela šance na boj o titul se Jensonem Buttonem až do samotného konce (obzvlášť Valencie, kde nakonec zvítězil Barrichello, vyšla mladého Němce draho).
Vzhledem k mnohem menšímu počtu problému se stejnými motory u stáje Renault je otázkou, jestli k těmto agregátům Rakušané nepřistupovali v honbě za titulem až příliš agresivně a nejezdili s nimi na limitu déle, než by bylo zdrávo.
Energetický nápojový gigant by ale neměl zapomínat, že díky nim získali také šest vítězství - čtyřikrát triumfoval Vettel, dvakrát Webber - a také čtyřikrát double, což je více než kterýkoliv jiný tým. Zvítězili také v posledních třech závodech za sebou (Japonsko, Brazílie a Abú Zabí).
Red Bull se stále ohání tím, že se ještě definitivně nerozhodli, jenže sami před několika týdny prohlásili, že už kvůli Neweymu a vývoji vozu budou muset nejpozději v Abú Zabí znát budoucího dodavatele motorů. Pokud by byla pravda to, že prodloužili spolupráci s Renaultem, znamenalo by to konec spekulacím o odběru agregátů Mercedesu, kteří pomohli letos k vítězství Brawnu. Tuto spolupráci ale údajně vetoval McLaren, s nímž Stuttgartský výrobce úzce spolupracuje a má v něm 40% podíl.
Poslední možností by mohl být navrátilec do F1 Cosworth, jenž prohlašuje, že již nyní jeho motory disponují větší silou než kterýkoliv jiného výrobce v současném startovním poli F1. Ostatně, není divu, když je mu povoleno točit 20 000 ot./min (ostatní jen 18 000 ot./min). Otázkou však zůstává jeho spotřeba - klíčový faktor v příští sezóně, kdy vstoupí zákaz dotankování během závodu - a počáteční spolehlivost.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.