Nejrychlejší kolo posledního podniku letošního kalendáře Formule 1 zajel jeho vítěz Sebastian Vettel. Překvapivě dobře si vedl Buemi s vozem Toro Rosso, který skončil druhý, a to před Hamiltonem, Barrichellem, Webberem i Buttonem
Lewis Hamilton sice musel ze závodu odstoupit krátce po své první zastávce, přesto zajel velmi dobře v 16. kole před svým pitstopem. Vettel v závodě zaostal za kvalifikačním časem Brita o 6 desetin.
Většina pilotů zajela svá nejrychlejší kola až v samotném závěru, v předposledním kole padlo hned devět osobních rekordů, v posledním 55. kole dokonce dva - nadoraz jeli Buemi s Kobajašim.
Až nezvykle pomalí byly dnes Grosjean, jenž na nejrychlejšího ztratil dvě vteřiny, a Alguersuari, který zaostával dokonce o více než tři vteřiny.
Ve sledovaném duelu uvnitř Ferrari dnes byl Fisichella ve svém nejlepším kole jen o 3 desetiny pomalejší než Räikkönen.
Z pohledu konzistence časů si dnes vedli nejlépe Jenson Button s Nickem Heidfeldem, kteří ač zajeli svá nejrychlejší kola ke konci, jezdili stabilně rychle po celou dobu a odjeli celkem 29 kol v rozmezí svého osobního rekordu +1% času navíc, tj. v případě prvního jmenovaného odjel Jenson v rozmezí intervalu 1:40,642 (nejrychlejší kolo) až 1:41,648 (nejrychlejší kolo + 1% času navíc) celkem 29 kol, což znamená více než polovinu závodu. Jde vidět, že mistr světa dnes jezdil bez stresu uvolněně a solidním tempem.
U Ferrari je vidět, že se s F60 nejezdí nejlépe a piloti nemají plnou důvěru v auto, o čemž svědčí jejich tristní konzistence. Podobné je to i u Renaultu - nenechte se zmást Grosjeanem, který jezdil sice stabilně, ale pomalu.
V případě Williamsu je vidět, že Nakajima sice dnes dokázal zajet o necelé tři desetinky rychlejší kolo než Rosberg, k čemu to ale je, když se jedná o občasné záblesky rychlosti. Není divu, že přesto skončil o čtyři místa hůře než jeho kolega, jenž dnes patřil mezi čtyři jezdce s nejstabilnější rychlostí.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.