Italský jezdec si splnil přestupem do Ferrari sen, ale ten má bohužel poněkud hořkou příchuť. Rozčarování je dost možná oboustranné a Fisico zvažuje pro příští rok i jiné alternativy, než setrvání po boku Alonsa a Massy jako testman. Jednou z možností je údajně i návrat do Force India.
Nemožnost testovat a lépe poznat závodní vůz z Maranella je podle jeho názoru hlavní příčinou, proč se není schopen prosadit a zaostává za Raikkonenem rozdílem třídy. „Jsem zklamaný, dávám do toho maximum, ale výsledky se ne a ne dostavit. Musel jsem změnit kompletně styl jízdy, především brždění a podřazování. V závodě už je moje rychlost docela konkurenceschopná, ale problém je stále v kvalifikaci.“
„Po Abu Dhabi se uvidí, jaké budou moje možnosti. S Ferrari zatím hovoříme pouze o posledních závodech a o jiném týmu zatím vážně neuvažuji. Pokud by se ale objevila zajímavá možnost se závodním kokpitem u týmu s dostatkem zkušeností, určitě bych do toho šel. Ale začínat s úplně novou stájí by bylo příliš náročné.“
Na otázku, zda je reálný třeba návrat zpět do Force India Giancarlo odpověděl: „Proč ne? Stále je vše otevřené. Může to být i Force India, celá řada týmů je ještě bez potvrzených jezdců.“
Po zavedení nové specifikace motorů v roce 2026 by se mohla Formule 1 zaměřit na možnost návratu motorů V10, které zmizely z F1 po roce 2005. Tento návrh vyvolává mezi jezdci odlišné názory.
Jack Doohan nezačal sezónu dobře, když po dvou závodech nezískal žádné body a připsal si čtyři trestné body na superlicenci. Tato negativní bilance ho může ohrozit, pokud nepřijde s rychlým zlepšením výkonů.
Po závodě v Šanghaji Red Bull svolá speciální schůzku zaměřenou na analýzu výkonnosti monopostu RB21 a jeho následné zlepšení.
Výhra Andrea Kimiho Antonelliho v anketě „Jezdec dne“ vyvolala mezi fanoušky určité pochybnosti, ale nakonec se ukázalo, že si tento titul skutečně zasloužil, i když konkurence byla silná.
Red Bull zažil zklamání na Velké ceně Číny, kde se popáté za posledních sedm závodů neprobojoval na stupně vítězů.
Ferrari se po Velké Číny ceně ocitlo v nepříjemné situaci, když byli oba jeho jezdci diskvalifikováni kvůli technickým nesrovnalostem. Ferrari však na vzniklou situaci reagovalo rychle a svým fanouškům poskytlo oficiální vysvětlení.
Liam Lawson ví, že jeho výkony rozhodují o jeho budoucnosti v Red Bullu, ale nemá čas se na auto dostatečně přizpůsobit. V Číně skončil dvanáctý.
Obě Ferrari s Pierrem Gaslym byli po závodě Velké ceny Číny diskvalifikováni, což znamená, že přicházejí o cenné body. Vozy neprošly technickou kontrolou po závodě.
V závěru Velké ceny Číny čelil Lando Norris problémům s brzdovým pedálem, což málem změnilo výsledek jeho závodu.
Oscar Piastri dominantně zvítězil ve Velké ceně Číny, když od startu až do cíle udržoval bezpečný náskok před týmovým kolegou Landem Norrisem.
Lewis Hamilton dosáhl historického vítězství ve Formuli 1, když poprvé v kariéře vyhrál závod bez podpory motoru Mercedes. Ve všech svých dosavadních vítězstvích od roku 2012 vždy závodil s motorem Stříbrných šípů.
Júki Cunoda zazářil i při Velké ceně Číny, kde ve sprintu obsadil šesté místo a následně si vybojoval místo v první desítce na startovním roštu.