BMW SAUBER - REVIEW; Tým z Hinwillu má za sebou rozpačitou sezonu, kterou se snaží alespoň trochu zachránit v posledních závodech. Oba jezdci jsou znovu v první desítce. Zisk bodů je reálním cílem obou pilotů.
Robert Kubica, 7.Naneštěstí jsem včera přišel o druhý volný trénink. Neměl jsem proto žádné zkušenosti s podmínkami na trati právě v čase dnešní kvalifikace. Byly zcela odlišné v porovnání s ranním tréninkem. Nižší teploty mají dost velký dopad na vyvážení našeho vozu. Nakonec jsem se kvalifikoval na sedmém místě, což je celkem dobrý výsledek. Jsem optimista, zítra můžeme bojovat o body.Nick Heidfeld, 8.Myslím, že má osmá příčka je v pořádku. V mém posledním kole jsem měl malé možnosti na zlepšení, dojel jsem Marka Webbera. Není ale jisté, že bych se zlepšil, kdybych za ním neuvízl. Když se podívám na množství paliva v mé nádrži, jsem s pozicí spokojen, i když množství paliva u ostatních jezdců mohu jen odhadovat. Pneumatiky tady fungují dobře, což by se mohlo vyplatit v delších stintech. Světlo ze zapadajícího slunce bylo dnes trochu jasnější než včera, okruh je ale stavěn tak, že to vadí jenom v jedné zatáčce, která je ale stejně přehledná. Doufám, že v zítřejším závodě budeme bodovat oběma vozy.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.