Jarno Trulli a Adrian Sutil se na dnešní tiskové konferenci nevyhnuli další společné hádce. Znovu řešili situaci z GP Brazílie, kdy se oba srazili hned v úvodním kole závodu. Sutil sebou navíc vzal i Fernanda Alonsa. Všichni aktéři nehody se střetli na dnešní tiskové konferenci v Abú Zabí, moc neváhali a celou nehodu si začali znovu vyjasňovat.
Trulli: „Samozřejmě, že bylo velkým zklamáním skončit závod takhle, zejména v prvním kole.“„Měl jsem mnoho důvodů nesmírně zuřit. Mám veškeré důkazy, že jsem tam byl, byl vedle něj a zítra se o tom budeme bavit.“Sutil: „Není o čem diskutovat, byl to docela jasný incident.“„Nakonec to pro mě bylo velkým zklamáním, protože to byl on kdo ztratil kontrolu nad vozem a narazil do mě zezadu.“„Tohle není můj problém. Je to jeho problém. Abych byl upřímný nevím proč začal vyšilovat.“Trulli: „Nevím, jestli jsi slepý, ale můžu ti ukázat, že je moje přední křídlo vedle tvého.“Po tomto tvrzení se Jarno Trulli pustil do tvoření obrázku celé situace, což vedlo k vyvolání úsměvu na tvářích Alonsa i Räikkönena.Sutil: „Ale ty se mě snažíš předjet venkem po obrubníku. Tam nebyl problém ale ztrácíš rychlost.“„Totéž se stalo v Barceloně, kde jsi taky ztratil kontrolu nad vozem a znovu si vrazil do vozu Force India.“„Musíš respektovat limity auta. Jestliže nemáš kam jít, musíš ustoupit. Takhle se závodí. Nevím jak dlouho se to potřebuješ učit.“Trulli: „V Barceloně jsem se otočil a tys mě trefil, protože jsi si zkracoval trať a nezpomalil jsi.“Sutil: „Já jsem tě trefil, to ty jsi mě zasáhl. Nevím jaký máš problém. Opravdu tomu nerozumím.“
Incident mezi Trullim a Sutilem si můžete prohlédnou zde.
Incidenty z GP Brazílie si vyžádají zvláštní schůzku jezdců, na kterou chtějí přizvat také ředitele závodů Charlieho Whitinga. Mimo již zmíněné nehody mezi Adrianem Sutilem a Jarnem Trullim, se budou projednávat také ostré obranné manévry od Kobajašiho, Webbera a Barrichella, při nichž došlo ke kontaktu s Nakadžimou, Räikkönenem a Hamiltonem.
James Oakes opouští pozici šéfa týmu Alpine F1 po pouhých šesti závodech sezony 2025. Jeho nečekaný odchod naznačuje, že tým se i nadále potýká s problémy, a to jak na trati, tak v zákulisí vedení.
Lewis Hamilton v reakci na své emotivní rádiové výstupy během závodů vysvětlil, že nejde o známku frustrace, ale důkaz, že v sobě stále má vášeň a odhodlání vítězit. Podle něj právě tyto spontánní reakce ukazují, že i po letech v šampionátu mu na výsledcích záleží stejně intenzivně jako na začátku kariéry.
Před Velkou cenou Miami se jezdci představili v netradičním průvodu, kde místo běžných vozů usedli do plně pojízdných formulí postavených z LEGO kostek. Hravá kombinace motorsportu a ikonické stavebnice nadchla fanoušky i média a stylově odstartovala závodní víkend.
Tým Andrey Stelly vstupoval do nové sezóny s tlakem šampiona – a s otázkou, zda si postavení lídra udrží.
Tým Alpine podle zákulisních informací řeší možnou jezdeckou rošádu – hned po nadcházející Velké ceně Emilia Romagna by mohl Jacka Doohana nahradit argentinský talent Franco Colapinto.
Lewis Hamilton znovu neudržel emoce za volantem. Ve Velké ceně Miami si během závodu ostře vyjel do svého inženýra a další napjatá komunikace u Ferrari nenechala nikoho na pochybách, že atmosféra v týmu je vše jen ne klidná. Po závodě ale britský jezdec otočil: „Nemyslel jsem to vážně.“
Australský talent Oscar Piastri si v Miami připsal třetí vítězství v řadě a potvrdil skvělou formu, když opět předvedl suverénní výkon a nenechal nikoho na pochybách, kdo momentálně udává tempo ve Formuli 1.
Kvalifikace na Velkou cenu Miami skončila pro Ferrari fiaskem. Charles Leclerc obsadil až osmé místo, jeho týmový kolega Lewis Hamilton skončil dokonce dvanáctý. „Byl jsem spokojený se svým kolem, ale výsledek je zklamáním. Prostě nejsme dost rychlí,“ hodnotil Leclerc situaci otevřeně.
Max Verstappen vstoupil do víkendu Velké ceny Miami jako čerstvý otec, ale na trati nijak nepolevil. Po narození dcery Lily si bez zaváhání dojel pro pole position a dal jasnou odpověď na debaty, zda ho otcovství může zpomalit.
Max Verstappen ovládl kvalifikaci na Velkou cenu Miami 2025 a zajistil si start z prvního místa. Nizozemský jezdec Red Bullu stanovil nový traťový rekord a po závodě mluvil o hledání limitů. Lewis Hamilton z Ferrari označil svou kvalifikaci za zklamání, Lando Norris se smířil s druhým místem a Andrea Kimi Antonelli ocenil svůj návrat po sprintu. Ferrari zůstává pozadu a šéf týmu Frederic Vasseur přiznal chyby.
Max Verstappen si v Miami zajistil pole position, když porazil McLareny i přes tlak po neúspěšném sprintu. Lando Norris chyboval v zatáčce 17, což ho stálo první místo, a Kimi Antonelli překvapil třetím místem; Lewis Hamilton do Q3 nepostoupil.
Andrea Kimi Antonelli měl sprint v Miami rozjetý nadějně, ale místo senzace přišlo tvrdé probuzení. Po startu z pole position rychle ztratil vedení a nakonec dojel až čtvrtý. V čele se mezitím přetahovali piloti McLarenu – Oscar Piastri a Lando Norris, který si nakonec dojel pro vítězství. tragédii prožil i tým Ferrari.