Jarno Trulli a Adrian Sutil se na dnešní tiskové konferenci nevyhnuli další společné hádce. Znovu řešili situaci z GP Brazílie, kdy se oba srazili hned v úvodním kole závodu. Sutil sebou navíc vzal i Fernanda Alonsa. Všichni aktéři nehody se střetli na dnešní tiskové konferenci v Abú Zabí, moc neváhali a celou nehodu si začali znovu vyjasňovat.
Trulli: „Samozřejmě, že bylo velkým zklamáním skončit závod takhle, zejména v prvním kole.“„Měl jsem mnoho důvodů nesmírně zuřit. Mám veškeré důkazy, že jsem tam byl, byl vedle něj a zítra se o tom budeme bavit.“Sutil: „Není o čem diskutovat, byl to docela jasný incident.“„Nakonec to pro mě bylo velkým zklamáním, protože to byl on kdo ztratil kontrolu nad vozem a narazil do mě zezadu.“„Tohle není můj problém. Je to jeho problém. Abych byl upřímný nevím proč začal vyšilovat.“Trulli: „Nevím, jestli jsi slepý, ale můžu ti ukázat, že je moje přední křídlo vedle tvého.“Po tomto tvrzení se Jarno Trulli pustil do tvoření obrázku celé situace, což vedlo k vyvolání úsměvu na tvářích Alonsa i Räikkönena.Sutil: „Ale ty se mě snažíš předjet venkem po obrubníku. Tam nebyl problém ale ztrácíš rychlost.“„Totéž se stalo v Barceloně, kde jsi taky ztratil kontrolu nad vozem a znovu si vrazil do vozu Force India.“„Musíš respektovat limity auta. Jestliže nemáš kam jít, musíš ustoupit. Takhle se závodí. Nevím jak dlouho se to potřebuješ učit.“Trulli: „V Barceloně jsem se otočil a tys mě trefil, protože jsi si zkracoval trať a nezpomalil jsi.“Sutil: „Já jsem tě trefil, to ty jsi mě zasáhl. Nevím jaký máš problém. Opravdu tomu nerozumím.“
Incident mezi Trullim a Sutilem si můžete prohlédnou zde.
Incidenty z GP Brazílie si vyžádají zvláštní schůzku jezdců, na kterou chtějí přizvat také ředitele závodů Charlieho Whitinga. Mimo již zmíněné nehody mezi Adrianem Sutilem a Jarnem Trullim, se budou projednávat také ostré obranné manévry od Kobajašiho, Webbera a Barrichella, při nichž došlo ke kontaktu s Nakadžimou, Räikkönenem a Hamiltonem.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.