Tým Red Bull stále nemá jasno v tom, jaký motor bude v příští sezoně pohánět jeho monoposty.
Red Bull původně plánoval oznámit jméno dodavatele motorů už v září během víkendu Velké ceny Itálie. Dohoda s německou automobilkou Mercedes se zdála být jistá, ale nesetkala se s pochopením ze strany stáje McLaren. Mercedes vlastní čtyřicet procent britské stáje a ta pochopitelně nechce dalšího rivala s výborným motorem. Kromě McLarenu už Mercedes dodává motory také vítězi letošního Poháru konstruktérů, stáji Brawn GP, a týmu Force India.
Red Bull se míní zbavit motoru Renault, a pokud nebude moci mít agregát Mercedes, bude zřejmě muset zvolit Cosworth. Ten bude dodávat motory všem novým stájím a také Williamsu, který ukončil smlouvu na dodávku motorů s automobilkou Toyota.
"Zatím jsme se nerozhodli, nic není podepsané," řekl poradce Red Bullu Helmut Marko.
V podobném duchu se vyjádřil i šéf týmu Christian Horner. "Jako nezávislý tým si můžeme vybrat. V posledních třech sezonách nám poskytoval dobré služby Renault, ale zvažujeme i jiné možnosti. Jednou z nich je Cosworth. Nestanovili jsme si žádný konečný termín, ale na druhé straně je pravda, že potřebujeme vyvíjet šasi pro rok 2010," řekl Horner.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.