Michael Schumacher dal sbohem kariéře závodního pilota formule 1 na konci roku 2006, nicméně v mediích je jeho jméno stále skloňováno. Pracuje jako poradce Ferrari, závodí na motorkách, vzbudil ohromný rozruch návratem do F1 a navíc spolupracuje na projektu výškové budovy v Abú Zabí.
Nelze říci, že by se snad podílel na realizaci 240 metrů vysokého mrakodrapu, spíše zaujal pozici propagátora projektu architektonické kanceláře LAVA. Mrakodrap ve Spojených arabských emirátech totiž ponese jeho jméno. Plánované dokončení bylo stanoveno na rok 2011. Následně má vyrůst po celém světě dalších šest mrakodrapů s jeho jménem. A proč sedm? Jedná se o odkaz na jeho úspěšnou kariéru v F1, během které získal rekordních sedm titulů mistra světa.První mrakodrap pod názvem Michael Schumacher World Championship Tower tvoří tři věže propletené v jeden celek. Tvar mrakodrapu vychází z počítačové studie turbulence vzduchu ve větrném tunelu, což odkazuje na monoposty řítící se rychlostí přes 300 km/h.Více o mrakodrapu Michael Schumacher World Championship Tower se dočtete na stránkách www.4stav.cz (odkaz na článek: Mrakodrap sedminásobného šampióna Michaela Schumachera)
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.