Dlouho očekávaný přestup Poláka Roberta Kubici k Renaultu je na spadnutí. Čeká se již jen na oficiální prohlášení Renaultu, které by mělo spatřit světlo světa zítra v dopoledních hodinách.
Zprávy, které od rána přichází z Francie, nepřímo ukazují, že Renault Formula One team oznámí důležitou informaci. Tou má být přestup polského jezdce Roberta Kubici, který v této sezoně závodí pro BMW právě k Renaultu. Německá automobilka BMW tímto rokem končí v závodní sérii F1, a tak si tento bezesporu talentovaný pilot hledal místo u některého z ostatních týmů. Dnes je již téměř jisté, že tím týmem bude francouzský Renault, který tak zaplní místo pro rok 2010 po odcházejícím dvojnásobném šampionovi Fernandu Alonsovi, který se upsal na tři roky Ferrari.
Podle webu le Figaro se zdá, že dohoda je již uzavřena, jen chybí oficiální potvrzení, které se očekává ve středu dopoledne.
Druhý pilot Renaultu pro nadcházející sezonu zatím také není potvrzen, leč vše směřuje k tomu, že v týmu zůstane francouzský mladík Romain Grosjean. Francouz má podepsán kontrakt do konce této sezony!
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.