Alespoň pro příští rok. V neděli se v Singapuru ještě jednou sešly týmy, aby prodiskutovali možnost jeho nasazení v příští sezoně, což jim nové technické předpisy FIA stále umožňují.
Definitivně se však společně dohodly na tom, že KERS nebudou v roce používat, ovšem nevyloučili, že by o něm v budoucnu nebudou znovu diskutovat. Je možné, že se (minimálně po roce) ve Formuli 1 technologie rekuperace kinetické energie znovu objeví, protože je přínosná pro automobilky - nejen z pohledu technologické inovace, ale také jako dobrá reklama.
Týmy sdružené v alianci FOTA již dříve daly najevo, že jsou proti nasazení KERSu - Williams ale před znovupřijetím vytrvale upozorňoval, že si svou verzi založenou na principu setrvačníku (a nikoliv na bateriích, v nichž týmy dosud energii ukládaly) přeje dále vyvíjet.
Nakonec však i Williams souhlasil s jeho zákazem - což může poukazovat na to, že tým stále nemá svou verzi připravenou k nasazení. Navíc přiznal, že paralelně vyvíjí také elektrický KERS.
Tento systém shledaly jako výhodný týmy McLaren, Ferrari a Renault, jež jej dosud používají - ostatní týmy se potýkaly s různými problémy a jejich vozy s ním nebyly tak konkurenceschopné.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.