Adrian Sutil na vozu Force India dokázal zajet nejrychlejší kolo ve včerejší Velké ceně Itálie - 1:24,739. Druhým nejrychlejším vozem bylo Ferrari pilotované Kimim Räikkönenem.
Fin za Sutilem zaostal o pouhých 22 tisícin a potvrzuje, že závodní rychlost Ferrari je velmi dobrá, podstatně lepší než kvalifikační. Bojovník Lewis Hamilton, který včera jel výborně, leč postrádal v závěru rozum, když zbytečně boural 5 zatáček před cílem závodu a připravil se třetí místo, byl třetím nejrychlejším - před oběma Brawny.I když vyhrál Rubens Barrichello, rychlejší kolo o 32 tisícin zajel jeho kolega Jenson Button. Kovalainen za nimi na Hamiltona ztrácel 0,3 vteřiny. Red Bullu se v posledních závodech příliš nedaří, včera byli až čtvrtým nejrychlejším týmem (Webber vzhledem k havárii v úvodním kole v této statistice chybí), Sebastian Vettel zajížděl podobné časy jako Fernando Alonso.Časy poslední dvou jezdců není možno brát příliš vážně - v závodě skončili dříve, než se pořádně rozjezdili. Robert Kubica má však puntík za to, že v prvním kole poslal Webbera do zdi.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.