FORCE INDIA - REVIEW; Dvojice pilotů indického týmu sice prokázala na Nürburgringu dostatek rychlosti, ale proměnit ji v bodový zisk je další věcí. Pro Fisichellu skončil závod příliš brzy, naopak pro Sutila příliš pozdě, znovu se střetl s Raikkonenem.
Giancarlo Fisichella, 11. Po včerejší kvalifikaci jsem měl z dnešního závodu obavy. Předpokládal jsem obtížný průběh, ale užíval jsem si ho a zase jsem se přiblížil více k bodům. Start byl dobrý a získal jsem několik míst, ačkoliv se mi na měkčí směsi začaly dělat puchýře. Druhý stint byl také dobrý a ve třetím závěrečném jsem se přibližoval ke skupině přede mnou. Snad s několika koly navíc bych mohl bojovat s Kovalainenem o osmou pozici. Myslím si, že s uplynulým víkendem můžeme být spokojeni, přestože jsme žádné body nezískali. Určitě jdeme po správné cestě a několik novinek, které nasadíme, by nám měly přinést nějaký hmatatelnější úspěch.
Adrian Sutil, 15. Neměli bychom být nespokojeni s tímto víkendem, brzy přijdou ještě lepší. Start byl trochu obtížný, ale ztratil jsem jen jednu pozici. První část byla velmi slibná, do boxů jsem jel z druhé pozice. Když jsem vyjížděl z pitlane, viděl jsem přijíždět Kimiho po vnější straně, snažil jsem se držet mou stopu, ale dotkli jsme se a já přišel o část předního křídla. Vypadalo to na body a přitom jsem se musel vrátit znovu do boxů. Poté jsem znovu tvrdě útočil, jeden nikdy neví co se stane. Celkově jsme se toho ale hodně naučili. Něco jiného je dojet v Top10 a něco jiného je tam závodit.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.