RED BULL - REVIEW; Sebastian Vettel získal v Silverstone letošní třetí pole position a jeho cílem pro zítřejší Grand Prix je rozšířit počet svých vítězství z Monzy a Šanghaje na tři. Webber byl dnes hodně rychlý, ale doplatil na provoz v rozhodující chvíli.
Sebastian Vettel, 1. Od začátku až dosud máme fantastický víkend, neměli jsme jediný problém. Všechny nové díly, které jsme dali na vůz pracují optimálně, udělali jsme s autem velký krok kupředu. Ale kvalifikace nebyla snadná, měl jsem dnes v prvních dvou částech potíže s provozem, zase vítr nás tolik nerušil jako včera. Vždy se snažíte odvést to nejlepší a moje dnešní rozhodující kolo bylo téměř dokonalé. Mohu jen poděkovat lidem z týmu za tak skvělé auto. Zítra nás čeká 60 kol a je dobře, že Jenson nesedí v této místnosti. Oni už prokázali, že jsou v neděli velmi konkurenceschopní, proto i při startu ze šestého místa může skórovat hodně bodů. Zítra ale chceme bojovat a vyhrát.
Mark Webber, 3. Byl bych měl raději čistější stopu v rozhodujícím letmém kole. Kimi popíjel vodku a nebo snil, co já vím. Nerozumím tomu. Měl být k čertu vpravo a on si přitom jel pomalu v ideální stopě. Rozhodil mi rytmus v nájezdu do Stowe v nejdůležitějším kole celého dosavadního víkendu. Ale nikdo tu nejsme proto, abychom chtěli poslouchat řadu omluv, ok, důležité je, že vůz pracoval výborně a gratuluji Sebovi, odvedl skvělou práci. Jsem zklamaný, ale nejsem na startu desátý. Můžeme zítra bojovat o skvělý výsledek, pokud budeme mít závod bez problémů.
McLaren s monopostem MCL39 si získává pozornost výjimečně šetrným zacházením s pneumatikami, obzvlášť v průběhu závodů, což naplno potvrdil i výkon v Miami. Za tímto náskokem může stát chytrý systém chlazení brzd.
Před 75 lety odstartoval na trati v Silverstone první závod mistrovství světa Formule 1, který se stal symbolem poválečné obnovy a začátkem nové éry motorsportu. Alfa Romeo tehdy ovládla stupně vítězů a zrodil se fenomén, který dodnes fascinuje miliony fanoušků po celém světě.
Toto Wolff je přesvědčen, že Lewis Hamilton neztratil své schopnosti, i když se zatím ve Ferrari trápí.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari provází zatím rozpačitý začátek, jelikož vůz týmu neodpovídá jeho jezdeckému stylu. Podle analytika Jolyona Palmera spočívá problém v samotném konceptu monopostu, nikoliv ve strategii nebo týmu.
Formule 1 zveřejnila finální trailer k chystanému filmu s Bradem Pittem v hlavní roli, který se odehrává v prostředí špičkového motorsportu a sleduje návrat bývalého pilota do závodního světa. Snímek slibuje napětí, rivalitu i autentické záběry ze skutečných F1 okruhů.
Šéf Williamsu James Vowles věří, že Formule 1 je blízko příchodu nové americké hvězdy. Podle něj mají Spojené státy čím dál větší vliv na sport jak komerčně, tak z pohledu jezdeckého talentu.
Martin Brundle se zaměřil na to, jak Max Verstappen závodí proti Landu Norrisovi a Oscaru Piastrim. Podle něj je v těchto duelech patrný vzájemný respekt i promyšlenější strategie než vůči jiným soupeřům.
Christian Horner se domnívá, že nové motorové regule pro příští sezónu přinesou Mercedesu výrazné výzvy, a podobný pohled sdílí i řada dalších v paddocku. Jeho názor podpořil i Ford, který očekává, že změny zásadně ovlivní výkonnost týmů.
Mick Schumacher nadále usiluje o návrat do Formule 1 a do své blízkosti přizval zkušeného poradce Dirka Müllera. Ten věří, že Schumacher je dnes mentálně i jezdecky dál než při svém debutu a má šanci znovu prorazit.
Liam Lawson hodnotí svůj start do sezóny 2025 jako slabý, když po čtyřech závodech stále nemá žádné body, přičemž technické problémy a penalizace mu ztěžují šance na lepší umístění. I přesto zůstává optimistický a věří, že s vyhnutím se dalším chybám a zlepšením stability na trati přijdou lepší výsledky.
Lewis Hamilton dojel v Miami až osmý a jeho závod poznamenaly napjaté rádiové výměny i nejistota v taktice. Podle novináře Ferreta však vztahy ve Ferrari zůstávají harmonické a napětí mezi jezdci je přirozené vzhledem k jejich ambicím.
Lewis Hamilton čelí kritice za své rádiové komentáře během Velké ceny Miami, které rozladily tým Ferrari i veřejnost. Podle bývalého pilota F1 Ralfa Schumachera měl britský jezdec projevit více pokory a omluvit se, místo aby vše shazoval na sarkasmus.