FERRARI - REVIEW; Ve čtvrtém závodě sezony se konečně mistrovskému týmu podařilo získat body. Raikkonen těžil z dlouhého prvního stintu a dokončil šestý, jeho týmový kolega Massa musel měnit spoiler, navíc ho trápil KERS a v hodnocení jezdců je stále s nulou na kontě.
Kimi Raikkonen, 6. Jsem rád, že jsem získal pár bodů, ale s naší konkurenceschopností spokojený nejsem. Jsem tu dost dlouho na to, abych byl ze šestého místa nějak nadšený. Uvědomujeme si, že se musíme stůj co stůj zlepšit. Teoreticky by nás měly dopředu posunout zlepšení v Barceloně, ale dokud nebudeme ve Španělsku, nebudeme vědět jaká je skutečnost. Dnes jsme využili veškerý potenciál F60. Potíže s částí upravující tok vzduchu kolem levého předního kola při poslední zastávce, mne navíc stála možnost dostat se před Barrichella.
Felipe Massa, 14. Závod byl rozhodnut už na startu, kde jsem se dostal do sendviče mezi Kimiho a Rubense. Odnesl to přední spoiler po kontaktu se zadním kolem mého týmového kolegy. Zpočátku se poškození zcela neprojevilo, pro nový nos jsem jel až po dvou kolech. Pak jsem se ocitl v provozu a moje šance posunout se dopředu se rozplývaly. V průběhu závodu nepracovala telemetrie, takže mi inženýři s vozem nemohli pomáhat. KERS také nepracoval zcela správně, zvláště na startu. Škoda, zase jsme přišli o možnost získat body. Očekávám, že v Barceloně bude naše konkurenceschopnost lepší, rozhodně se však nevzdáváme, to je zcela jisté.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.