FERRARI - REVIEW; Po nulovém zásahu v Austrálii odjíždí bez jediného bodu rudý tým i z Malajsie. Katastrofální víkend umocnily taktické chyby vedení na pitwall a nespolehlivost vozu Kimi Raikkonena, který vzdal pro problémy s KERS.
Felipe Massa, 9. Tohle byl hodně chaotický závod a v takových případech je vždy snadné udělat rozhodnutí, které se ve zpětném pohledu ukáže chybným. Když jsme měli mokré gumy, vypadalo to na liják, ale přišla jen přeháňka. Když jsme pak přezuli na přechodné, začalo skutečně intenzívně pršet. Je to škoda, jinak jsem mohl být na bodech. Musíme analyzovat naše chyby a příště se jim vyhnout. Určitě ale nepotřebujeme žádnou revoluci, po které vždy fanoušci volají. To by bylo chybou, neboť nikdo z nás nezhloupne ze dne na den. Měnily se podmínky a musíme do toho jít příště s jiným přístupem.
Kimi Raikkonen, 14. Do první zastávky v boxech jsme byli na dobré pozici, pak jsme ale udělali chybu. Měli jsme pneumatiky do deště, ale neměli jsme déšť. A tehdy jsme závod ztratili. V době zastavení grand prix byly podmínky na dráze opravdu hrozné. Bylo na ní tolik vody, že jsem šel do smyku dokonce i se zařazenou dvojkou. Se začátkem sezony nemůžeme být spokojeni, v Austrálii jsem chyboval já, nyní tým, výsledkem je skutečnost, že jsme bez bodu.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.