BMW SAUBER - REVIEW; Robert Kubica skončil svoje malajské dobrodružství už ve druhém kole pro poruchu motoru, KERSem vybavený Heidfeld taktizoval s pneumatikami a v době přerušení závodu kontroloval druhou pozici.
Nick Heidfeld, 2. Jsem moc rád za druhé místo. Měl jsem dobrý start, ale také těžký vůz, proto nebyla první část vůbec snadná. Zvolit správné pneumatiky bylo za dnešních měnících se podmínek velmi obtížné. Neudělali jsme správnou volbu s mokrými, přestože zde bývá déšť vždy velmi intenzívní. Vozy na přechodných gumách byly rychlejší. Když mne ale povolali na přezutí, začalo pršet intenzivněji. Jak jsem byl 200 metrů před boxy, rozhodl jsem se setrvat na mokrých. Od začátku jsem je trochu šetřil, přestože jiní jeli naplno na stejných gumách, kalkuloval jsem s tím, že pokud začne pršet více, vydržím na stejných gumách a získám cenný čas. Nakonec to fungovalo, ale moje zadní pneumatiky byly úplně zničené. Když začalo pršet, jen jsem se snažil vůz udržet na dráze, o ničem jiném to nebylo.
Robert Kubica, nedokončil Když jsem vyjel do zahřívacího kola, motor měl divný zvuk a malý výkon. Odstartoval jsem do závodu a ptal se týmu, co mohu dělat. Než jsem dostal odpověď, motor vzplanul a já byl ze hry venku.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.