RED BULL - REVIEW; Vettel byl zpočátku jediným pilotem, který mohl alespoň dílem konkurovat vedoucímu Buttonovi, v závěru však nezvládl drtící tlak Kubici a po vzájemné kolizi s poškozeným vozem vzdal. Weberův vůz byl poškozen kolizí už v první zatáčce.
Mark Webber, 13. Takový domácí závod je vždy frustrujícím zážitkem. Chtěl jsem dosáhnout před fanoušky lepšího výsledku. Start nebyl dobrý, ale v první zatáčce jsem se snažil udržet vůz bez poškození. Vypadalo to dobře, ale pak do mne narazil Rubens Barrichello docela tvrdě. Ztratil jsem hodně přítlaku a vůz byl dost poškozený, už jsem pak nebyl hrozbou pro nikoho.
Sebastian Vettel, nedokončil Byli jsme na druhé a skvělé pozici, ale pak jsem měl pár kol před cílem hloupou kolizi s Robertem Kubicou. Byl jsem na vnitřní straně a vpředu, ale nedokázal jsem udržet rychlost v zatáčce. Robert jel na tvrdší směsi a byl rychlejší. Srazili jsme se, když byl vpředu on, ale já tam už neměl žádné místo. Pak mi v pravotočivé zatáčce auto ujelo a byl konec. Je to škoda a kdybych ho nechal předjet? Vždy bojujete. Možná jsem měl ubrat a dojet na třetím místě, ale takový je život, já se pokusil ubránit. Omlouvám se týmu i Robertovi, protože to nebyl konec jen mého, ale i jeho závodu. Byli jsme dnes rychlí, proto mám důvod být spokojen i přes nevydařený závěr závodu.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.