TORO ROSSO - REVIEW; Po nepříliš vydařené kvalifikaci dojelo duo týmu z Faenzy na osmém a devátém místě. Začínající Buemi získal první cenný bod a sňal ze sebe tlak, Bourdais se potýkal s pneumatikami a povolenými bezpečnostními pásy.
Sebastien Buemi, 8. Jsem moc šťastný, mám hned v prvním závodě první bod. Sice jsme měli trochu štěstí s nehodami soupeřů, ale i tak jsme nebyli špatní a naše strategie fungovala dobře. Když jsem byl vedle Massy, udělal jsem chybu a zavadil o omezovač rychlosti, ale když pak použil KERS, mohli jsme vidět, jaké výhody systém přináší. Tým udělal skvělou práci, protože jsme vůz před závodem moc otestovat nestihli. V pátek se mi o osmém místě ani nesnilo.
Sebastien Bourdais, 9. Měl jsem těžký úvod, neboť už po třech kolech se začaly na gumách dělat puchýře. Několik aut mne předjelo, tak mne tým zavolal do boxů a druhá část nebyla špatná. S výjezdem bezpečnostního vozu jsme natankovali maximum paliva, připadal jsem si jako vůdce karavany a ne pilot formule 1. Měl jsem štěstí, v jednom okamžiku jsem málem havaroval, pak se mi povolily bezpečnostní pásy a musel jsem hledat polohu, jak se ve voze zafixovat. Příští víkend bychom mohli být ještě lepší.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.