Tým Brawn GP dosáhl fantastického úspěchu. Při svém debutu obsadil první dvě pozice startovního roštu a jeho vyhlídky na závod jsou velmi dobré. Brawn potvrdil sliby, že má fantastický vůz i jezdce. Richard Branson s jeho Virgin Group má proto stále větší zájem o investování peněz.
Virgin už byla spojována s koupí týmu od Hondy, ale tehdy Branson prohlásil, že mít stáj v F1 s aktuálně ještě stále příliš vysokými náklady pro něj není zajímavé. Mezitím Brackley převzal bývalý šéf Ross Brawn a prezentoval se několika skvělými výsledky při testech. V Austrálii Virgin potvrdil sponzorství nového týmu i možnost, že by stáj nesla jméno jeho společnosti! Jen pro doplnění, Branson je od začátku v úzkém spojení s Bernie Ecclestonem.
„Je tu určitě i možnost, že tým změní jméno, ale počkejme si co přinesou další tři nebo čtyři týdny. Pokud můj příspěvek do rozpočtu vzroste, bude to v nejbližší době, nebudu to odkládat na příští rok, pokud chceme být konkurenceschopní a mít partnerství s dlouhým trváním,“ odpověděl Branson na otázku o možné změně názvu.
Název týmu je totiž to nejcennější, co může být marketingově využito. Je na očích stále, nejen v době přímého přenosu.
„Tým určitě nechce zbytečně plýtvat svým názvem, který ničemu nedělá reklamu. Že má stáj skvělého inženýra každý ví, nepotřebuje nést jeho jméno. Ale nepředbíhejme, všichni potřebujeme čas. My jsme nevěstou, ale možná si tým vybere jinou ještě před svatbou. V nejbližších týdnech věci dořešíme.“
Je zcela jisté, že skutečné zákulisí převzetí bývalého továrního týmu Hondy soukromým investorem zůstane ještě dlouho, ne-li navždy zahaleno. Podrobnosti se kterými média operují jsou pouze částí skládačky, je však více než pravděpodobné, že si dnes Honda musí vyčítat prodej týmu, který dokázal povstat z popela a ovládnout kvalifikaci, ačkoliv s motorem od konkurence.
Ať byl či nebyl Brawn spanilým rytířem, který tým zachránil před zavřením nebo vlivným politikem a obchodníkem, který získal klenot za cenu tuctového zboží, šel do obchodu s rizikem. Pevně věřím, že mít ve startovním poli vůz vlastního jména bude pro Brawna stejně důležité jako pro Franka Williamse a odolá tlaku ze strany bohatých hráčů…
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.