Bývalý závodní pilot v roce 2008 zaniknuvší soukromé japonské stáje Super Aguri se vrací do formule 1 s týmem Brawn GP. Továrnu v Brackley zná přitom jako své boty.
Anthony Davidson byl dnes potvrzen stájí Ross Brawna na pozici testovacího a rezervního pilota. S omezeními testů se sice nedá čekat mnoho kilometrů ve voze, ale Brit bude mít i nadále kontakt s F1 z obou jejích stran. Vedle pozice testmana se bude totiž věnovat komentování pro BBC Radio5.
Pilot vstoupil do Brackley ještě za doby existence stáje BAR Honda na konci roku 2000. Přestože nikdy nedostal důvěru za BAR či nástuce Hondu závodit, jako testovací pilot dosáhl velmi dobrého renomé.
Jen málo chybělo k tomu, aby zaujal místo ve Williamsu, které nakonec získal jiný testman, z McLarenu utíkající Alex Wurz.
Loajalita vůči Hondě dopomohla Davidsonovi k závodní sedačce v týmu Super Aguri, ale podobně jako v britské F3 a v BAR, i tentokrát byl lepším jeho kolega a dlouholetý soupeř Takuma Sato.
Zatímco Sato před letošní sezonou bojoval o závodní sedačku u Toro Rosso, Davidson byl spojován s návratem k testování pro Hondu. Je poměrně logické, že její úsporami a efektivními investicemi svázaný nástupce vsadil na zkušeného a respektovaného jezdce, než na začínajícího juniora...
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.