Sir Frank Williams je významnou osobností formule 1 a jeho slova mají velkou váhu, neboť jimi na rozdíl od některých jiných kolegů z kolotoče Grand Prix nikdy neplýtvá. Požaduje najít zlatou střední cestu a zachovat velké výzvy, kterými je F1 charakteristická.
Zakladatel a spolumajitel týmu z britského Grove žádá autority formule 1 i představitele asociace sdružující týmy, aby se nenechali unést šílenstvím šetření a úspor. O velkém duchu tohoto muže nelze pochybovat, neboť k tomuto kroku nabádá člověk, jenž řídí soukromý tým a nevlastní žádný další komerční projekt typu aerolinií nebo výrobce energetických nápojů.
„V F1 musí být nejlepší jezdci v nejlepších autech. Pokud bychom měli mít obyčejné monoposty, proč pak nekoupíme Dallary, jež startují v IRL? Brzy bychom však viděli, jak rychle by klesl zájem o náš sport,“ varuje Frank Williams.
Plně schvaluje úsporná opatření týkající se prodloužení životnosti motorů a převodovek, tenká hranice byla zbytečná a ničit deset motorů za víkend plýtváním prostředky. Ale výzvy musí zůstat zachovány.
„Formule 1 zaměstnává řadu výjimečných osobností právě proto, že nabízí výzvy. Je zde řada špičkových mozků, velkých osobností jako Ron Dennis, Max Mosley, Mario Theissen a další, v naší továrně i u konkurence je taky několik skvělých lidí, pokud by tu ale nebyly velké výzvy, šli by za jiným dobrodružstvím a my přece nechceme ztratit šikovné lidi!“
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.