Sir Frank Williams je významnou osobností formule 1 a jeho slova mají velkou váhu, neboť jimi na rozdíl od některých jiných kolegů z kolotoče Grand Prix nikdy neplýtvá. Požaduje najít zlatou střední cestu a zachovat velké výzvy, kterými je F1 charakteristická.
Zakladatel a spolumajitel týmu z britského Grove žádá autority formule 1 i představitele asociace sdružující týmy, aby se nenechali unést šílenstvím šetření a úspor. O velkém duchu tohoto muže nelze pochybovat, neboť k tomuto kroku nabádá člověk, jenž řídí soukromý tým a nevlastní žádný další komerční projekt typu aerolinií nebo výrobce energetických nápojů.
„V F1 musí být nejlepší jezdci v nejlepších autech. Pokud bychom měli mít obyčejné monoposty, proč pak nekoupíme Dallary, jež startují v IRL? Brzy bychom však viděli, jak rychle by klesl zájem o náš sport,“ varuje Frank Williams.
Plně schvaluje úsporná opatření týkající se prodloužení životnosti motorů a převodovek, tenká hranice byla zbytečná a ničit deset motorů za víkend plýtváním prostředky. Ale výzvy musí zůstat zachovány.
„Formule 1 zaměstnává řadu výjimečných osobností právě proto, že nabízí výzvy. Je zde řada špičkových mozků, velkých osobností jako Ron Dennis, Max Mosley, Mario Theissen a další, v naší továrně i u konkurence je taky několik skvělých lidí, pokud by tu ale nebyly velké výzvy, šli by za jiným dobrodružstvím a my přece nechceme ztratit šikovné lidi!“
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.