Ačkoliv se zdálo, že plány italského hlavního města na stavbu městského okruhu v kvalitě pro pořádání závodů mistrovství světa nemají velké podpory, situace je možná jiná a za dva roky formule 1 do věčného města třeba opravdu zavítá.
„Mám podporu Říma, místní vlády, provinční vlády i Bernieho Ecclestonea,“ prohlásil sebevědomě Maurizio Flammini, který byl vedením projektu městem pověřen.
K dispozici už má podle svých slov 150 milionů euro na závody v roce 2011 a 2012, ale pouze tak krátké účinkování v kalendáři F1 nebude ziskové, proto plánuje setkání s Ecclestonem, prezidentem FIA Mosleyem a prezidentem Ferrari di Montezemolem, jimž by rád svoje plány představil a získal pro projekt jejich podporu.
Právě krajan v čele Ferrari je největším odpůrcem nové módní vlny městských okruhů a v Itálii je slovo Ferrari v případě automobilů a motorsportu téměř božským.
Flammini ale nechce konkurovat klasickým tratím a už vůbec nehodlá ohrozit pozici Monzy, slavné mekky italských tiffosi. Luca di Montezemolo však namítá, že Itálie má celou řadu zajímavých závodních okruhů a investice do tratě v Římě je zbytečná...
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.