Indický tým se sídlem v britském Silverstone přiznává ústy svého jezdce Adriana Sutila potíže s přípravou nového monopostu pro rok 2009. Tým mění významného dodavatele materiálu a technologií, čímž se dostává do skluzu.
„Je poměrně pravděpodobné, že budeme chybět na jarních testech, výhodou ale je, že bude vůz vyvíjen až do konce února, což by mělo zajistit jeho dobrou konkurenceschopnost a my bychom z něj poté měli dostat maximum v poměrně krátké době,“ doufá Sutil.
Stáj vlastněná indickým miliardářem Mallyou změnila dodavatele motorů, nový monopost bude pohánět místo dosavadního osmiválce Ferrari agregát od Mercedesu. Německá automobilka spolu s McLarenem budou dodávat i další technické systémy včetně převodovky, hydrauliky a KERS.
I pro samotné a finančně mnohem silnější tovární týmy je příprava nových vozů oříškem, neboť monoposty budou díky novým technickým předpisům konstrukčně zcela přepracované.
Pro soukromou stáj, navíc závislou na dodávce materiálu od McLarenu a Mercedesu, je tedy situace velmi nepříjemnou. Dost možná bude vůz nasazen do australské Grand Prix naostro a nebo jen s minimem odjetých kilometrů…
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.