Indický tým se sídlem v britském Silverstone přiznává ústy svého jezdce Adriana Sutila potíže s přípravou nového monopostu pro rok 2009. Tým mění významného dodavatele materiálu a technologií, čímž se dostává do skluzu.
„Je poměrně pravděpodobné, že budeme chybět na jarních testech, výhodou ale je, že bude vůz vyvíjen až do konce února, což by mělo zajistit jeho dobrou konkurenceschopnost a my bychom z něj poté měli dostat maximum v poměrně krátké době,“ doufá Sutil.
Stáj vlastněná indickým miliardářem Mallyou změnila dodavatele motorů, nový monopost bude pohánět místo dosavadního osmiválce Ferrari agregát od Mercedesu. Německá automobilka spolu s McLarenem budou dodávat i další technické systémy včetně převodovky, hydrauliky a KERS.
I pro samotné a finančně mnohem silnější tovární týmy je příprava nových vozů oříškem, neboť monoposty budou díky novým technickým předpisům konstrukčně zcela přepracované.
Pro soukromou stáj, navíc závislou na dodávce materiálu od McLarenu a Mercedesu, je tedy situace velmi nepříjemnou. Dost možná bude vůz nasazen do australské Grand Prix naostro a nebo jen s minimem odjetých kilometrů…
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.