Tým z Brackley shání kupce sebe sama. Automobilka má snahu udržet své bývalé zaměstnance v kolotoči formule 1 a výkonný ředitel stáje Nick Fry potvrdil, že jednají s celou řadou zájemců.
„Od oznámení Hondy, že z formule 1 odchází, je o náš tým mezi potenciálními kupci velký zájem. Od té doby jsme s Ross Brawnem v neustálých jednáních se subjekty, které o tým projevily vážný zájem,“ uvedl aktuálně Fry, ovšem konkrétní být zatím dle svých slov s ohledem na průběh jednání nemůže.
Vše v továrně probíhá jako obvykle, dokončuje se příprava nového monopostu a podle Frye mají všichni enormní zájem být v Melbourne na startu.
Vůz, zatím stále ještě připravovaný jako RA109, se jeví ve velmi dobré formě, tvrdí pro změnu Rubens Barrichello, který až do konce letošní sezony hájil kokpit Hondy spolu s Jensonem Buttonem.
„Ross Brawn už dokáže využít data z našeho aerodynamického tunelu, což byl v posledních dvou letech náš největší problém. Jsem přesvědčen o tom, že je reálné být příští rok při kvalifikaci v Top10 a bojovat v závodě o body,“ prohlásil Brazilec, jenž navštívil před Vánocemi Brackley a povzbudil personál do tvrdé práce i přes nejistou budoucnost.
„U Ferrari jsem nedostal prostor, u Hondy to bylo OK, ale zase jsem neměl dost rychlé auto, to nové vypadá o hodně lépe, začínal jsem na hladkých pneumatikách a rád bych na nich také skončil. Rychlý jsem stejně jako v roce 1993 a s kondicí jsem na tom dnes ještě lépe!“
Rubens Barrichello by si přál setrvat v F1, ale pokud o něj nebude mít nový vlastník zájem, určitě ho uvidíme v jiném šampionátu. Jakmile se objevila zpráva o odchodu Hondy, okamžitě mu začali volat manažeři zastupující týmy mimo F1. Uvažoval by dokonce i o přestupu do IRL…
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.