Tým z Brackley shání kupce sebe sama. Automobilka má snahu udržet své bývalé zaměstnance v kolotoči formule 1 a výkonný ředitel stáje Nick Fry potvrdil, že jednají s celou řadou zájemců.
„Od oznámení Hondy, že z formule 1 odchází, je o náš tým mezi potenciálními kupci velký zájem. Od té doby jsme s Ross Brawnem v neustálých jednáních se subjekty, které o tým projevily vážný zájem,“ uvedl aktuálně Fry, ovšem konkrétní být zatím dle svých slov s ohledem na průběh jednání nemůže.
Vše v továrně probíhá jako obvykle, dokončuje se příprava nového monopostu a podle Frye mají všichni enormní zájem být v Melbourne na startu.
Vůz, zatím stále ještě připravovaný jako RA109, se jeví ve velmi dobré formě, tvrdí pro změnu Rubens Barrichello, který až do konce letošní sezony hájil kokpit Hondy spolu s Jensonem Buttonem.
„Ross Brawn už dokáže využít data z našeho aerodynamického tunelu, což byl v posledních dvou letech náš největší problém. Jsem přesvědčen o tom, že je reálné být příští rok při kvalifikaci v Top10 a bojovat v závodě o body,“ prohlásil Brazilec, jenž navštívil před Vánocemi Brackley a povzbudil personál do tvrdé práce i přes nejistou budoucnost.
„U Ferrari jsem nedostal prostor, u Hondy to bylo OK, ale zase jsem neměl dost rychlé auto, to nové vypadá o hodně lépe, začínal jsem na hladkých pneumatikách a rád bych na nich také skončil. Rychlý jsem stejně jako v roce 1993 a s kondicí jsem na tom dnes ještě lépe!“
Rubens Barrichello by si přál setrvat v F1, ale pokud o něj nebude mít nový vlastník zájem, určitě ho uvidíme v jiném šampionátu. Jakmile se objevila zpráva o odchodu Hondy, okamžitě mu začali volat manažeři zastupující týmy mimo F1. Uvažoval by dokonce i o přestupu do IRL…
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.