JEREZ - 4. DEN; Sebastien Buemi i dnes nejlepším časem prokázal, že minimálně rychlostí do formule 1 patří. Opětovně i dnes obsadily první dvě příčky tabulky vozy Toro Rosso. Ve druhém monopostu se objevil znovu Sato.
Oba jezdci, snažící se zaujmout vedení týmu a získat pro příští rok angažmá závodního pilota, zajeli své maximum před obědem, kdy je dráha v tuto roční dobu nejrychlejší. Monoposty z Faenzy se ukázaly v Jerezu ve výborném světle a okupovaly nejvyšší příčky po všechny tři dny.
Třetí nejlepší čas si připsal Kovalainen s upraveným vozem podle předpisů pro příští sezonu. Fin se věnoval práci na aerodynamice a nastavení. Jeho týmový kolega de la Rosa pracoval se zařízením KERS, ale dokončil pouze 47 kol s až osmým časem.
Za Kovalainenem se umístili šampion z roku 2007 Raikkonen a do kokpitu se navrátivší Massa. Následoval Alonso, jenž byl s průběhem testů spokojen, především s množstvím kilometrů, které se Renaultu podařilo ujet bez nejmenších technických problémů. Jejich úsilí bylo zaměřeno na chování slicků.
Desítku uzavřeli Rosberg, zmíněný de la Rosa a dvojice BMW Sauberu Kubica a Klien, kteří pracovali s upravenou aerodynamikou vozu a věnovali se zařízení KERS.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.