Valentino Rossi, multinásobný šampion královské třídy motocyklů, upřesnil své představy o budoucí kariéře. S motocykly skončí, pak chce závodit ve formuli 1 a nakonec se vidí na tratích světových rally. Ambiciózní, ale podle některých odborníků reálné.
„V roce 2011 by mohla být ta správná chvíle na rekapitulaci a zhodnocení nyní nereálných možností. Z nich je na prvním místě určitě formule 1,“ uvedl italský fenomén dvou kol pro Corriere dello Sport.
Není to ale tak dávno, co Rossi nadšeně hovořil o rally a nakonec se i aktuálně připravuje k dalšímu svému startu v seriálu WRC. Nicméně ani na F1 nezapomněl a před krátkým časem znovu usedl do kokpitu Ferrari.
„Na rally mám ještě relativně dost času, ale jako 35letý budu mít na formuli 1 poslední šanci. Později by to už určitě nešlo.“
Odhad roků vhodných pro vstup do boxů F1 v pozici závodního jezdce je však trochu diskutabilní. Vezměme si loučícího se Coultharda, přežívajícího Fisichellu a doufajícího Barrichella. Věková hranice pro odchod do “Grand Prix F1 důchodu“ se stále snižuje.
Z tohoto pohledu již zřejmě Rossi svoji příležitost dva roky zpět propásl, ale kdo ví. Možná ještě příležitost dostane, při testech s Ferrari v Mugellu byl nesporně konkurenceschopným...
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.