Nesporně talentovaný Nico Rosberg je věrný stáji Williams, prostřednictvím které vstoupil do šampionátu Grand Prix F1. Jeho ambice však rozhodně naplněny nejsou a pokud se situace příští rok nezlepší, syn šampiona Keke Rosberga hodlá hledat konkurenceschopnější sedačku v jiném týmu.
„Už v Melbourne jsem tušil, že se na stupních vítězů nebudu moc často ukazovat,“ přiznává po sezoně 2008 Rosberg junior, který v Austrálii dojel senzačně druhý a druhé místo přidal i v chaotickém Singapuru.
Už na začátku sezony ale z testů stáj věděla, že soupeři nejsou nijak daleko za nimi a střed pole, kam patřil i Williams, je velmi vyrovnaný a rozhodují drobnosti.
A právě drobná zlepšení v průběhu sezony určovala výsledné umístění stájí v Poháru konstruktérů, kde stáj Franka Williamse a Patricka Heada propadla.
„Věděli jsme, že na špičkové týmy nestačíme, ale i BMW a později Renault byli později výrazně rychlejší. Hodně jim v tom pomáhalo silné a stabilní finanční zajištění. My jsme na větší pokroky zkrátka neměli.“
Po odchodu BMW z pozice dodavatele motorů to jde s Williamsem z kopce, což si uvědomuje i jezdec, který ukončil své působení v GP2 titulem šampiona a naprosto přesvědčivými výkony, ale pokud se má vrátit stáj z Grove mezi špičku, možná poslední šancí je rok 2009.
„Tak výrazné změny pravidel dávají možnost poskočit kupředu.“ Williams byl spolu s Hondou mezi prvními, kdo věnovali veškerou pozornost a prostředky do vývoje vozu pro nadcházející sezonu.
„Pokud se do poloviny příštího roku naše situace výrazně nezlepší, budu se muset poohlédnout kolem sebe. Musím také myslet na moji kariéru. Mám nějaké jiné možnosti, ale pokud jich nevyužiji, nabídky už znovu dostat nemusím,“ dodal ke své budoucnosti Nico.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.