Tým stále ještě řízený Ronem Dennisem odmítl, že by Force India bylo druhým týmem Wokingu. Obě stáje se dohodly na pětileté úzké spolupráci, ale při respektování vlastní identity.
McLaren přistupuje k nové spolupráci velmi odpovědně a připravuje podrobné dokumenty, podle kterých by se měla spolupráce ubírat, aby stáj mistra světa neztratila rozšířením záběru na konkurenceschopnosti a Force India se výrazně zlepšila.
Nepůjde o dodávku zákaznických šasi, ale o poskytnutí motorů, převodovky, systému KERS a případně dalších souvisejících komponentů.
„Nabídneme jim řadu výhod, jak jich využijí je už jejich věcí. Tým McLaren stáj Force India nepřevzal. Stále je to soukromý tým, který nám důvěřuje a rozhodl se s námi spolupracovat,“ uvedl výkonný ředitel McLarenu Martin Whitmarsh.
Současně odmítl, že by měl do vozů ze Silverstone protlačovat svého testmana de la Rosu a novou naději Mercedesu di Restu.
Force India má však o svých prioritách a postupných krocích jasno. Majitel Vijay Mallya chce nejdříve konkurenceschopné auto. „Když nemáme dobré auto, skvělý pilot je nám k ničemu. Teď se soustředíme na auto, otázka jezdců přijde na řadu později. Jezdec není jediný důležitý faktor, ale určitě si nechám poradit.“
Dvojice Sutil a Fisichella byla nedávno potvrzena pro sezonu 2009. V poslední době jsou však rušeny ve formuli 1 i uzavřené smlouvy…
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.