RED BULL - REVIEW; Ani jeden z dvojice býků do Top10 tentokrát nezavítal. Mark Webber byl tradičně rychlejší loučícího se Davida Coultharda, ale ani Australan si neporadil s technickou částí brazilského okruhu.
Mark Webber, 12. Těžký den. Včera jsme měli docela dobrou formu, ale věděli jsme, že to bude těsné a těžké. Bohužel nám na postup do Q3 něco chybělo. Jel jsem jak nejlépe jsem mohl, ale je to jednoduché, jestliže nejste dost rychlý, nepostoupíte.
David Coulthard, 14. Z mojí poslední kvalifikace v F1 nejsem nadšený. Loni se nám tu docela dařilo, tak jsme počítali s tím, že i letos by tomu tak mohlo být, ale bohužel ve středním sektoru nemáme dost přilnavosti. V prvním a třetím jsme konkurenceschopní, ale ve středním bojuji se zádí, a to mne stojí čas. Také pneumatiky zde trpí na puchýřky při delších jízdách. Uvidíme, co s tím zítra uděláme.
Christian Horner, šéf týmu Po konkurenceschopných výsledcích včera a dnes ráno je náš výsledek zklamáním. Vyšší teplota na dráze nám nesedla, ale zítra je očekáváno proměnlivé počasí, což může rozdat zajímavé karty. Víkend ještě neskončil.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.