Kdeže slavné časy jsou, mohou vzpomínat de la Rosa, Badoer, Klien, Wurz a další testovací piloti. V ne tak dávných dobách musely špičkové stáje angažovat dva testmany, aby zvládly svůj program přípravy. S omezováním nákladů dochází k redukci testů a příští rok to bude ještě výraznější.
Skupina FOTA, sdružující zástupce startujících týmů, včera v Brazílii prodiskutovala názory na testy a došla ke společnému závěru. Testy se budou omezovat ještě více!
Počet testovacích kilometrů se sníží o třetinu ze současných 30 tisíc na 20 tisíc.
Před startem prvního závodu budou k dispozici pouze čtyři pevně dané termíny, v průběhu sezony šest. Pokud některý tým ušetří ze stanoveného limitu nějaké kilometry, může je využít po sezoně libovolně.
Žádný tým nesmí v příštím roce použít víc, jak 25 motorů. Podle výpočtů potřebných agregátů pro závody a na žolíka, zbude pro testy 11 motorů.
Před závodem se na dráze nebude smět v daném roce testovat. Dotkne se to především okruhů v Barceloně a Silverstone, kde se každoročně stáje během jara setkávaly. Definitivně odpadnou i tradiční testy v italské Monze těsně před závodem.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.