Dvojnásobný šampion formule 1 Fernando Alonso si poslední závod v Brazílii hodlá pořádně užít i přesto, že o titul nebojuje. Poslední závody ho naladily na dobrou notu a Španěl netají optimismus pro rok 2009.
Stále není jasné, ve které stáji bude příští sezonu působit, ale po oznámení dvojice u BMW je nanejvýš pravděpodobné, že setrvá u francouzského Renaultu.
„Myslím si, že příští týden,“ odpověděl Alonso na otázku, kdy bude o jeho budoucnosti známo více. Honda se netají tím, že by ráda rychlého jezdce angažovala, nicméně její současné kvality nejsou nejmenší zárukou budoucích úspěchů, a to ani s Ross Brawnem na pozici šéfa stáje.
V podstatě možnost přestupu do Hondy popírá i sám Alonso, když prohlásil: „V některých závodech nám chyběla rychlost, pak jsme se snažili příliš, zbytečně jsme riskovali a dělali chyby. Pak jsem dva závody vyhrál v ne nejlepším autě, což bylo super. Přesto ta letošní sezona určitě nepatří mezi mé nejlepší. Těším se proto na příští rok nejen kvůli novým pravidlům, ale věřím, že budu mít šanci znovu bojovat o titul mistra světa.“
Přes značné změny předpisů se totiž nedá předpokládat, že by Honda mohla během jediné zimy smazat obrovskou ztrátu, kterou na špičkové týmy má...
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.