Indie měla ve formuli 1 nejdříve jezdce a až potom tým. Narain Karthikeyan je spolu s Karunem Chandhokem spojován s angažmá ve stáji Force India, ale sám návratu do závodního kokpitu velké šance nedává.
Pro Karthikeyana by bylo angažmá v týmu Vijay Mallyi návratem do známého prostředí, neboť jezdec startoval ve své debutové a jediné sezoně za Jordan, jenž je prapůvodem nynějšího Force India.
Mallya učinil s týmem solidní pokrok, ale odlepit ode dna výsledkových tabulek se mu trvale zatím nedaří. Před svým vstupem na scénu na konci roku 2007 proklamoval, že se bude soustředit také na podporu indických jezdců.
Proto jsou s jeho týmem spojováni jediní dva uchazeči, kteří mají reálnou šanci do kokpitu monopostu F1 usednout. Chandhok startuje již druhou sezonu v GP2 a Karthikeyan získal zkušenosti nejen u Jordanu, ale i jako testman stáje Williams. Dnes působí starší z dvojice v šampionátu zemí A1GP.
Na otázku Newsindpress, zda je reálný návrat do formule 1 Narain odpověděl: „Vlastnit a vést tým formule 1 není žádným malým výkonem. Vijay Mallya odvedl kus dobré práce a pouze on může na takovou otázku odpovědět."
Mallya však nedávno uvedl, že je se stávající dvojicí Fisichella - Sutil spokojený a naznačil její setrvání i pro rok 2009...
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.