Atraktivní ženy patří k formuli 1 stejně neodmyslitelně jako řvoucí motory, spálený olej nebo velké peníze. V boxech každé Grand Prix se jich ukáže celá řada a celá řada jezdců jejich kouzlu v historii F1 podlehla. Dnes je však jiná doba a o ženy mají větší zájem fotografové.
Doby věhlasných lovců dívčích srdcí jako Mike Hawthorn, James Hunt nebo Nelson Piquet st. je zdá se u konce. Sedminásobný šampion F1 Michael Schumacher, jeho velký rival a dvojnásobný šampion Mika Häkkinen i řada dalších pilotů se raději soustředila na své povinnosti závodního pilota a vzrušující společnost krásek vyměnili za klidné zázemí manželek nebo dlouholetých přítelkyň.
Pilot stáje Force India Adrian Sutil dostal při jednom rozhovoru otázku, zda je snadnější ulovit nějakou dívku, když závodí člověk s vozem formule 1. „Na to je zcela jednoduchá odpověď, ano. Ale já osobně nyní žádnou dívku nemám," prozradil jezdec.
„Plně se chci soustředit na moji práci, protože jsem v takové fázi kariéry, kdy by mě jakýkoliv vztah rozptyloval.“ Adriana doprovází na každý závod jeho otec Jorge.
Při této příležitosti by bylo dobré vzpomenout i Bernieho Ecclestonea, který častokrát kritizoval dnešní piloty, že jsou příliš loajální a málo osobití, pro diváky i média až nudní. Ale na stranu druhou je nutné říci, že být lvem salonů v F1 mohli být jen ti opravdu nejlepší, jinak se to vždy obrátilo proti nim.
Pro příklad netřeba chodit daleko, Vitantonio Liuzzi a jeho kolega z Toro Rosso Scott Speed. Kdeže je oběma nadějím juniorského programu Red Bull konce? Ostatně i u Jensona Buttona měla záliba ve společenských akcích neblahý vliv na jeho kariéru...
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.