Atraktivní ženy patří k formuli 1 stejně neodmyslitelně jako řvoucí motory, spálený olej nebo velké peníze. V boxech každé Grand Prix se jich ukáže celá řada a celá řada jezdců jejich kouzlu v historii F1 podlehla. Dnes je však jiná doba a o ženy mají větší zájem fotografové.
Doby věhlasných lovců dívčích srdcí jako Mike Hawthorn, James Hunt nebo Nelson Piquet st. je zdá se u konce. Sedminásobný šampion F1 Michael Schumacher, jeho velký rival a dvojnásobný šampion Mika Häkkinen i řada dalších pilotů se raději soustředila na své povinnosti závodního pilota a vzrušující společnost krásek vyměnili za klidné zázemí manželek nebo dlouholetých přítelkyň.
Pilot stáje Force India Adrian Sutil dostal při jednom rozhovoru otázku, zda je snadnější ulovit nějakou dívku, když závodí člověk s vozem formule 1. „Na to je zcela jednoduchá odpověď, ano. Ale já osobně nyní žádnou dívku nemám," prozradil jezdec.
„Plně se chci soustředit na moji práci, protože jsem v takové fázi kariéry, kdy by mě jakýkoliv vztah rozptyloval.“ Adriana doprovází na každý závod jeho otec Jorge.
Při této příležitosti by bylo dobré vzpomenout i Bernieho Ecclestonea, který častokrát kritizoval dnešní piloty, že jsou příliš loajální a málo osobití, pro diváky i média až nudní. Ale na stranu druhou je nutné říci, že být lvem salonů v F1 mohli být jen ti opravdu nejlepší, jinak se to vždy obrátilo proti nim.
Pro příklad netřeba chodit daleko, Vitantonio Liuzzi a jeho kolega z Toro Rosso Scott Speed. Kdeže je oběma nadějím juniorského programu Red Bull konce? Ostatně i u Jensona Buttona měla záliba ve společenských akcích neblahý vliv na jeho kariéru...
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.