Atraktivní ženy patří k formuli 1 stejně neodmyslitelně jako řvoucí motory, spálený olej nebo velké peníze. V boxech každé Grand Prix se jich ukáže celá řada a celá řada jezdců jejich kouzlu v historii F1 podlehla. Dnes je však jiná doba a o ženy mají větší zájem fotografové.
Doby věhlasných lovců dívčích srdcí jako Mike Hawthorn, James Hunt nebo Nelson Piquet st. je zdá se u konce. Sedminásobný šampion F1 Michael Schumacher, jeho velký rival a dvojnásobný šampion Mika Häkkinen i řada dalších pilotů se raději soustředila na své povinnosti závodního pilota a vzrušující společnost krásek vyměnili za klidné zázemí manželek nebo dlouholetých přítelkyň.
Pilot stáje Force India Adrian Sutil dostal při jednom rozhovoru otázku, zda je snadnější ulovit nějakou dívku, když závodí člověk s vozem formule 1. „Na to je zcela jednoduchá odpověď, ano. Ale já osobně nyní žádnou dívku nemám," prozradil jezdec.
„Plně se chci soustředit na moji práci, protože jsem v takové fázi kariéry, kdy by mě jakýkoliv vztah rozptyloval.“ Adriana doprovází na každý závod jeho otec Jorge.
Při této příležitosti by bylo dobré vzpomenout i Bernieho Ecclestonea, který častokrát kritizoval dnešní piloty, že jsou příliš loajální a málo osobití, pro diváky i média až nudní. Ale na stranu druhou je nutné říci, že být lvem salonů v F1 mohli být jen ti opravdu nejlepší, jinak se to vždy obrátilo proti nim.
Pro příklad netřeba chodit daleko, Vitantonio Liuzzi a jeho kolega z Toro Rosso Scott Speed. Kdeže je oběma nadějím juniorského programu Red Bull konce? Ostatně i u Jensona Buttona měla záliba ve společenských akcích neblahý vliv na jeho kariéru...
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.