NĚMECKO – KVALIFIKACE; Lewis Hamilton se na první místo na startu hodně natrápil. V cestě mu stály nepříznivé okolnosti i vlastní chyby. Druhý Massa se proto očividně divil, že byl poražen. Naprosto se nedařilo Raikkonenovi, do druhé řady kvalifikoval Toyotu rychlý Trulli.
Kvalifikace se přes předpovídaný déšť započala na suché dráze a při teplotě 24°C. Favorité se v první z plánovaných tří částí seřadili na předních pozicích. Agresivním stylem jízdy se prezentoval Hamilton, který se přes dvě chyby ujal vedení. Ztratil ho však ve prospěch Massy a Raikkonena s Ferrari po jejich druhých pokusech. Za čtvrtým Kovalainenem se výborným pátým časem předvedl krajanům na tribunách Vettel. Mimo postupové pozice zůstali Nakajima, Piquet, Barrichello, Sutil a Fisichella.
I ve druhé části čekalo jezdecké pole dlouho v garážích. Překvapivě prvními vozy na dráze byly Ferrari na měkčích směsích pneumatik. Raikkonen šel do čela, ale ihned ho překonal Massa a nejrychlejšími časy v jednotlivých mezičasech převzal první pozici v tabulce Hamilton s McLarenem. Jeho kolega Kovalainen si zajistil druhým pokusem místo třetí. Do Top10 nepostoupili Glock, Heidfeld, Rosberg, Button a Bourdais. Francouz vsadil vše na jednu kartu, ale dlouhé probrždění znamenalo konec dnešnímu vystoupení. Shodnou chybu si neodpustil ani Heidfeld. Zatímco Bourdais znovu nepřekvapil, týmový kolega Vettel se úspěšně vklínil mezi postupující duo Red Bull Racing.
Raikkonen se při prvním letmém kole s natankovaným F2008 doslova trápil a jen těsně překonal Trulliho s Toyotou. První pozici si s přehledem vybojoval Massa a když Kovalainen ztratil výletem na trávu a Hamilton nezajel dobré kolo, za Brazilce se zařadil Alonso. Závěr kvalifikace přinesl velice napínavý boj s časem. Massa jel proti Raikkonenovi výrazně rychleji, Kovalainen bojoval jako lev a po další soutěžní vložce po trávě vybojoval průběžné druhé místo. Zezadu však zaútočil Hamilton a na poslední chvíli konečně poskládal bezchybné a nejrychlejší kolo. Dobrým výkonům však ještě nebyl konec, Alonso prokázal svoji výjimečnost a překonal Raikkonena s papírově slabším Renaultem. Ještě úspěšnější byl v úplném závěru kvalifikace Trulli s Toyotou. Domácí BMW Sauber bere díky Kubicovi až čtvrtou řadu, následuje trojice Webber, Vettel a Coulthard.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.